یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از آمادگی یگان‌های انتظامی خرم‌آباد جهت برگزاری انتخاباتی امن در این شهرستان خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "عباس دولتشاهی " در جلسه توجیهی نامزدهای شورای اسلامی شهرهای خرم‌آباد، زاغه، سپیدشت و بیرانشهر که در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی این شهرستان و با دعوت فرمانداری شهرستان برگزار شد از تمهیدات نیروی انتظامی استان و شهرستان برای برگزاری انتخاباتی در کمال امنیت و آرامش خبر داد.
 وی در جمع نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان یک فرصت بزرگ برای پیشرفت کشور است و همه ما می‌بایست سعی کنیم انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود چرا که اثرات و منافعش برای مردم و کشور بیشتر خواهد بود.
 سرهنگ دولتشاهی ضمن توصیه به نامزدها و هواداران آنان گفت: رعایت قانون و اخلاق‌مداری در ایام تبلیغات انتخابات می‌بایست مدنظر قرار گیرد و پلیس هم به‌عنوان متولی تأمین نظم و امنیت با اتخاذ تمهیدات لازم سعی در برگزاری انتخاباتی امن، سالم، توأم با آرامش است.
 فرمانده انتظامی خرم‌آباد خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف و رصد کلیه موضوعات مرتبط با انتخابات در فضای مجازی و حقیقی با افرادی که به هر نحو مرتکب تخلف شوند برابر قانون و بدون اغماض به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1400-03-24 00:48
جناب سرهنگ دولتشاهی عزیز
لطفا اگه این مطلب رو مشاهده کرد‌‌‌‌‌‌ین جواب بدین که چرا تمام قدرتتون رو هم نمیذارین و ارازل و اوباش و سارقین رو جمع آوری کنید،؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا