یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس بیان کرد: افراد شاغل در هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری توانایی ارزیابی اقتصادی پروژه ها و طرح ها را ندارند.
به گزارش یافته، محمد خدابخشی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 19 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر من به وزیر راه و شهرسازی است، با توجه به اینکه شهرستان الیگودرز در منطقه سردسیر واقع شده و فصل عمرانی عملاً 4 الی 5 ماه بیشتر نیست، تاکنون نیز بیش از نیمی از فصل عمرانی گذشته، اما متاسفانه کار عمرانی در این شهرستان انجام نشده است. تقاضای من از وزیر راه و شهرسازی این است که در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، اقدام لازم را انجام دهد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم تاکید کرد: الیگودرز براساس شاخص های تخصصی در حوزه راه و شهرسازی، از جمله در صدر راه های آسفالت روستایی یکی از شهرستان هایی است که بیشترین مشکلات را دارد. تعداد زیادی از 420 روستای واقع در این شهرستان متاسفانه فاقد جاده دسترسی هستند. بیش از 700 کیلومتر راه روستایی خاکی داریم که با کمترین بارش ها مسدود می شود.
وی ادامه داد: بارها و بارها پیگیری این مسائل و مشکلات را تذکر داده ایم ولی متاسفانه اقدامات موثری انجام نشده است. از وزیر راه درخواست می کنم توجه ویژه ای نسبت به شهرستان الیگودرز داشته باشد.
خدابخشی در تذکر دیگری خطاب به وزیر تعاون، مطرح کرد: آقای وزیر؛ دو سال قبل به الیگودرز آمدید و در حضور مسئولان محلی و مردم، کلنگ مجتمع گردشگری حوزیان را به زمین زدید، ولی متاسفانه موانع اجرایی این پروژه در صندوق بازنشستگی کشوری و در هیات مدیره این صندوق انجام نشده و موانع برطرف نشده است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه مطرح کرد: در هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری باید افرادی به کار گرفته شوند که توانایی تشخیص اقتصادی بودن طرح ها را داشته باشند. متاسفانه در این صندوق افرادی در هیات مدیره عضویت دارند که توان ارزیابی طرح های اقتصادی را ندارند و این موضوع به ذینفعان خسارت وارد می کند. اعضای این صندوق باید این مسئله مهم را مدیریت کنند.



دیدگاه‌ها  

#1 خرم ابادی 1400-03-20 10:27
دیگر ابی گرم نمیشود تا بعد چه پیش اید
نقل قول کردن
#2 بختیاری 1400-03-27 22:39
الیگودرز خصوصا شول آباد واقعا محروم است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا