یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در لرستان به بهانه استخدام نیرو، در سطح گسترده اقدام به برگزاری آزمون کتبی و عملی و مصاحبه بین صدها نفر نموده است.
 
سپس از بسیاری از متقاضیان تعهد محضری مبنی بر عدم اعتراض و شکایت گرفته و شرط نهایی استخدام را ۱۵ روز کار بدون مزد قرار داده و پس از به نوبت ۱۵ روز کار کردن ده‌ها نفر بدون پرداخت یک‌ریال، اعلام کرده: منتظر باشید تا خبرتان کنیم!

اگر قرار باشد این فروشگاه این روال استخدام را همیشه ادامه دهد، حساب کنید مسئولان آن چه استفاده و پولی از این بابت اختلاس کرده و چه کلاه گشادی سر مردم استان مظلوم و فقیر لرستان که دارای جوانان بیکار بسیاری هستند، می‌گذارند!

پیشنهاد می‌شود بازرسان اداره کار، رفاه و امور اجتماعی لرستان هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی و جلوی زرنگ‌بازی و سودجویی خاطیان را بگیرند تا بیش از این ظلم و جفا در حق مردم مظلوم لرستان و جوانان بیکار آن‌ها نشود!

کجای دنیا علاوه بر برگزاری آزمون کتبی و عملی، ۱۵ روز از صبح تا شب از جوانان مردم بیگاری می‌کشند و از آن‌ها تعهد می‌گیرند که حق هیچ‌گونه شکایت و اعتراضی هم ندارید؟!

پیام شهروندی

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1400-01-02 21:02
لرستان فقط
نقل قول کردن
#2 امیر 1400-01-02 21:10
بار اول نیست، حداقل بیش از 10 ساله بانکها و سازمانهای مختلف از همین شگرد برای درآمد زایی و استفاده ابزاری از خیل عظیم فارغ التحصیلان بیکار استفاده میکنن .هزینه ثبت نام در جیب اینا میره و در آخر هم چند نفر با سفارش و پارتی مشغول به کار میشن بقیه هم هیچ
نقل قول کردن
#3 مرتضی 1400-01-02 21:39
متاسفانه تمام افراد و شرکت ها به اسم اشتغالزایی در این استان محروم از نیروی کار سو استفاده می کنند
نقل قول کردن
#4 آرمین 1400-01-02 21:57
متاسفانه شرایط کاری در خرم آباد بسیار نامناسب هست به طوری که صاحب کار خیال می کنه برده خریده! بنده پارسال برای استخدام به ا.ک مراجعه کردم هزار نوع سوال از بنده در مصاحبه پرسیدن که هیچ ربطی به امور فروشگاه نداشت،سپس زمانیکه ازشون در مورد ساعات کار و خوراک و تایم استراحت سوال کردم طرف سربالا جواب داد و گفت معلوم نیست! امکان داره روزهای تعطیل هم بیای! از ۷ صبح تا ۸شب برای ۱.۵ میلیون تومان :o فقط تنها نکته ی مثبتش بیمه ی تکمیلی بود، اوج استثمار در این فروشگاه های زنجیره ای شاهد هستیم
نقل قول کردن
#5 علی 1400-01-03 12:41
کار در خرم اباد مثل برده داری است

لازم است اداره کار بخصوص شهر خرم اباد وارد این
موضوع شود و همشهریان خرم ابادی هم از ترس
اخراج حقایق کاری وشغلیشون رو کتمان نکنند.
یافته عزیز یک کم مقالات اجتماعی تون رو صریح
تر و رُک تر بیان کنید. با تشکر.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا