یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طرح نماینده دورود و ازنا برای «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» در مسیر تصویب در مجلس است.
به گزارش یافته، حسین گودرزی، نماینده شریف دورود و ازنا طرح قانونی نسخ قانون تغییر ساعت رسمی به مدت یک ساعت از اول فروردین تا اول مهرماه را با یک فوریت ثبت و با امضاء ۲۴ نماینده به هیئت رئیسه مجلس ارائه نمود.
 
🔹متن طرح قانونی:
« قانون ماده واحده موضوع تغییر ساعت رسمی کشور مورخه ۳۱/ ۵/ ۱۳۸۶ منسوخ می‌گردد.
تبصره: به هیئت‌وزیران اجازه داده می‌شود ساعت شروع کار ادارات، سازمان‌ها و مراکز تابعه را متناسب با فصل گرم سال در نواحی مختلف کشور حداکثر تا پایان شهریورماه، یک ساعت زودتر تعیین نماید.
 
حسین گودرزی در مقدمه این طرح قانونی آسیب‌های جلو کشیدن ساعت رسمی کشور در اول فروردین هر سال و ضرورت‌های تثبیت ساعت رسمی کشور در شش‌ماهه اول سال را تبیین نموده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت این طرح قانونی در نوبت بررسی در صحن مجلس است.
نظیر این طرح را نماینده نجف‌آباد هم با امضای ۲۹ نماینده با فوریت عادی به ثبت رسانده که انتظار می‌رود یکی از این دو طرح در هفته‌های پیش رو و قبل از ماه مبارک رمضان در صحن مجلس به رأی نمایندگان گذاشته شود.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1400-01-02 15:56
یه کار مفید از این نمایندگان بعد از سالها دیده شد
نقل قول کردن
#2 شهروند 1400-01-02 17:29
اقای نماینده به فکر مشکلات اقتصادی استان باش
به فکر بودجه جهت سدسازی ها و... باش
ساعت رسمی کشور چه دردی از استان دوا خواهد کرد
نقل قول کردن
#3 mehdi 1400-01-02 18:32
با سلام
آیا همه مشگلات استانمون و کشورمون با تغیر ساعت رفع میشه؟آقای نماینده شما اگر بفکر روان و ارامش روان مردم استانت هستی ب دنبال جذب اعتبار برای راه اندازی کارخانجات راکد استان باشید.نمیدونم مسایل مهمتریم از تغیر ساعت وجود نداره؟چندسال قبل همین قانون رو لغو کردید اما بعد یک سال ب این نتیجه رسیدید ک ب روال قبل برگرده.بخدا نمایندگان استان و کشور ما در خواب تشریف دارن.این کارا برای جوانان کار نمیشه.لابد فردا اخر دوره نمایندگیتون یکی از افتخاراتتون اینه ک ساعت کشور رو تثبیت کردید؟
نقل قول کردن
#4 zohre 1400-01-02 20:21
سلام، نمایندگان خانه ملت انگار هیچ کاری ندارید از بیکاری نمیدونید چکاری انجام بدید، آقای گودرزی نماینده محترم بجای این طرح های بدرد نخور فکری بحال اشتغال جوانان بکنید، آیا شما دوسدار ملت و مردمید یا دشمن ملت؟؟
نقل قول کردن
#5 zohre 1400-01-03 01:59
به نقل از امیر:
یه کار مفید از این نمایندگان بعد از سالها دیده شد

سلام میشه بفرمایید تغییر ندادن ساعت و اینکه ساعت مثل شش ماهه دوم سال باشه چه خوبی برای مردم داره؟؟اینکه شش ماه اول سال ساعت یکساعت بجلو میره خوبیاش اینه ملت که کاسبن و راننده و در کل شغلشون آزاده میتونن بیشتر کار کنن،بازم تو این شرایط بد کرونا و اقتصاد داغون نمایندگان محترم روبروب مردم واسادن و میخوان ضرر دوباره ب مردم بزنن،بخدا این کارا افتخار نداره نگاه نمایندهای استانای دیگه بکنید خواهشن
نقل قول کردن
#6 شهروند 1400-01-03 02:14
تغییر ساعت اتفاقا کار خوب و بجاییست‌
تابستان ساعت ۷ سرکار رفت یعنی افتاب تا وسط اسمان امده ، بهترین کار تغییر ساعته که چند سالیه دارهانجام میشه ، لج بازی نمایندگان بیکار باعث مطرح شدن این موضوع شده است
نقل قول کردن
#7 اکبر-ظ 1400-01-03 08:53
به نقل از شهروند:
اقای نماینده به فکر مشکلات اقتصادی استان باش
به فکر بودجه جهت سدسازی ها و... باش
ساعت رسمی کشور چه دردی از استان دوا خواهد کرد


شهروند جان سلام
در مورد تغییر ساعت حق با شماست اما در خصوص سدسازی
ایشون تو حوزه خودش چندین سد دارند از جمله سد بزرگ مروک که گنجایش مخزن ان به اندازه همه سدهای استان میشه.ما می بایست مطالبات را از نمایندگان محترم شهر خودمون بخواهیم .از جمله اینکه چطوری طرح نیروگاه دوم خرم اباد را دولت دو دستی تقدیم استان همدان کرد و نمایندگان شهر ما کوچکترین اعتراضی نداشتند ؟ این در حالی است که در سال99یک نیروگاه کوچک از رده خارج با تکنولوژی قدیمی و فرسایش بالا برای خرم اباد احداث کردند.
نقل قول کردن
#8 سیا 1400-01-04 10:57
این کار برای تنظیم ساعت کشور با سایر جهان و مناسبات تجاری در سطح کلانه و در عین حال جبران کوتاهی زمان روز در نیمه دوم سال .این افراد در مجلس یقین دارم اصلا درکی از مناسبات بین المللی ندارن و کسی نیست ترمز این کارهای کودکانه بظاهر نمایندگانو بگیره.خدایا یا ایران را به راه راست ببر یا ماهارو ازین مملکت بیرون کن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا