یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش لرستان سال ۱۳۹۹ را برای هسته گزینش آموزش و پرورش استان سالی پرکار عنوان کرد.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، کیانوش احمدی با اشاره به اهمیت کار گزینش و فعالیت‌های انجام شده در این هسته گفت: سال جاری ۲۵۴ پرونده مربوط به نیروهای پیمانی ماده ۲۸ سال ۱۳۹۸ بررسی شد که در حال حاضر مشغول گذراندن دوره مهارت‌آموزی یک ساله در دانشگاه فرهنگیان هستند.
وی بر ضرورت داشتن تاییدیه گزینش جهت اشتغال نیروهای آزاد در مدارس و مراکز غیردولتی تاکید کرد و بیان داشت: سال ۱۳۹۹ با توجه به تفاهم‌نامه هیات مرکزی گزینش با وزارت ۷۸۳ پرونده مربوط به داوطلبین اشتغال در مدارس و مراکز غیردولتی که از طرف آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد به هسته گزینش استان ارسال شده بود مورد بررسی قرارگرفت.
احمدی افزود: برای به سرانجام رساندن این پروژه مهم کاری، بیش از ۳۷۰۰  کار تحقیق و مصاحبه توسط همکاران گزینش انجام شده است.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان لرستان تعیین تکلیف صلاحیت عمومی داوطلبین سربازمعلم و سربازطلبه را از جمله کارهای هسته گزینش عنوان کرد و بیان داشت: سال ۱۳۹۹ همکاران هسته گزینش و نمایندگی‌های گزینش در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ۱۵۲ پرونده داوطلبین سربازمعلم و سربازطلبه را مورد بررسی قرار دادند که در موعد مقرر انجام و جهت اقدامات بعدی به اداره کل متبوع ارسال شدند.
 احمدی با اشاره به انجام صحیح، دقیق، منظم و قانونمند پروژه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در سال ۱۳۹۹ گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده ۵۷۵ نفر از داوطلبانی که در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کرده بودند جهت طی مراحل گزینش و بررسی صلاحیت‌های عمومی به هسته گزینش استان معرفی شدند.
وی تصریح کرد: کار بررسی صلاحیت عمومی آنها در حوزه گزینش در ظرف ۸ روز کاری با همکاری دانشگاه فرهنگیان استان انجام شد که و به رغم بازه زمانی محدود، تمامی سعی و تلاش همکاران گزینش با انجام برنامه‌ریزی‌های قبلی روی این موضوع معطوف شد که کار پروژه دانشگاه فرهنگیان با سرعت، دقت و کیفیت لازم در زمان مقرر انجام گردد.
احمدی در ادامه گفت: در مجموع جهت تکمیل این پروژه مهم کاری ۲۸۷۵  کار تحقیق و مصاحبه توسط همکاران هسته گزینش و نمایندگی‌های شهرستان و مناطق انجام شده است.
این مقام مسئول با بیان این که سال ۱۳۹۹ پرونده ۹۹۲ نفر از همکاران آموزشی، اداری و خدماتی شاغل در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه فرهنگیان استان جهت تبدیل وضعیت مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: خوشبختانه هسته گزینش در این خصوص نیز با انجام به موقع کار و برنامه‌ریزی‌های لازم موفق عمل نمود.
احمدی در ادامه با اشاره به موضوع جذب و به کارگیری نیروهای نهضت سوادآموزی، پیش‌دبستانی‌، خرید خدمات و سرباز معلم سنوات گذشته به صورت حق التدریس گفت: خوشبختانه هسته گزینش پرونده ۹۲۱ نفر از این نیروها که از نظر امور اداری دارای شرایط جذب بودند را دریافت و کار بررسی صلاحیت عمومی آنها را نیز انجام داده است.
وی ادامه داد: برای این تعداد نیز حدود ۳ هزار کار تحقیق و مصاحبه توسط همکاران در سطح استان و ستاد هسته انجام شده است.
 مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل اجرایی هسته و نمایندگی‌های گزینش در آموزش و پرورش شهرستان، مناطق و همکاران واحدهای مختلف اداری اداره کل که در یک ساله اخیر با هسته گزینش همکاری داشته‌اند، به برگزاری منظم و هفتگی جلسات شورای هسته، حضور منظم در جلسات شورای مدیران و معاونین آموزش و پرورش استان، جلسات کاری در فضای مجازی، جلسه مشترک با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پسر و دختر به صورت جداگانه در فضای اسکای‌روم با حضور مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش، انجام و برگزاری دوره‌های آموزشی برای بازتوانی نیروهای هسته و گزینشگران شهرستان و مناطق اشاره کرد و گفت: هسته گزینش آموزش و پرورش استان سال ۱۳۹۹ با همکاری و تعامل مثبت و سازنده همکاران، در مجموع ۴۷۵۴ پرونده با عناوین مختلف در این هسته بررسی شد که در تمامی مراحل بررسی، رعایت کرامت و شخصیت انسانی همکاران عزیز در کنار سرعت، دقت، رأفت و رحمت اسلامی و رعایت قوانین و مقررات در انجام امور، به عنوان کلیدواژه‌های اصلی کار، مورد توجه جدی همکاران قرار گرفته است.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان لرستان با بیان این که لیست نهایی آخرین پروژه کاری سال ۱۳۹۹ هسته گزینش، داوطلبین پیمانی ماده ۲۸ هستند که حدود ۵۵۰  داوطلب و تبدیل وضعیت دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۶ دانشگاه فرهنگی می‌باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم وضعیت این ۵۲۷ در موعد مقرر به هسته گزینش جهت بررسی صلاحیت اعلام و کار ایشان نیز برابر قوانین و مقررات مربوطه انجام گردد.
احمدی در پایان از همراهی رسانه‌های استان ظرف یک سال اخیر با مسئولان و مردم تقدیر و تشکر نمود و تاکید کرد: رسانه به عنوان زبان گویای مردم و سازمان‌ها می‌تواند همواره در راستای تسهیل‌سازی امور و شفافیت در اجرا، یاری‌رسان خوبی برای دستگاه‌های دولتی در کنار انجام امور باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1399-12-17 23:43
سخنران دوست داشتنی
نقل قول کردن
#2 شهروند 1399-12-18 08:18
ای بابا ملت از فقر و بیکاری در حال اغما هستن گزینش دیگرچه صیغه ایست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا