یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده دورود و ازنا در مجلس، گفت: طرح مطالعاتی ایجاد نیروگاه حرارتی ملایر نیازمند بررسی ویژه است.
به گزارش یافته، حسین گودرزی درباره طرح مطالعاتی ایجاد نیروگاه حرارتی ملایر، گفت: در ماه‌های اخیر مطلع شدیم که شرکت زیر ساخت توسعه نیروگاه‌های حرارتی در حال مطالعه تعیین محل احداث ایجاد نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در محدوده شهرستان‌های ملایر، بروجرد و دورود و صدور مجوز ساخت آن برای بخش خصوصی است.
 نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدین منظور با معاون وزیر و رئیس شرکت مذکور دیدار و مزیت‌های شهرستان دورود را برای ایجاد این نیروگاه مطرح و خواستار، بررسی میدانی شهرستان از سوی مشاور مربوطه شدم و در ماه‌های اخیر هم پیوسته با این شرکت در ارتباط بوده‌ایم.
 وی ادامه داد: به‌موازات آن با مسئولان شهرستان برای پیشنهاد زمین‌های مناسب هماهنگ کردیم و در این راستا مسئولین شرکت مشاور طرح، روزهای اول هفته جاری از مناطق موردمطالعه سه شهرستان یادشده بازدید میدانی به عمل آوردند.
 گودرزی افزود: در محدوده شهرستان دورود سه مکان پیشنهادی موردبررسی میدانی قرار گرفت و گروهی از جمله معاون فرماندار، معاون جهاد کشاورزی و مدیر منابع طبیعی شهرستان آنان را همراهی نمودند بنابراین، نتیجه مطالعات گروه مشاور به شرکت زیرساخت ارائه و بر اساس شاخص‌های موردنظر مکان مناسب انتخاب خواهد شد.
وی ادامه داد: شرکت مشاور نظر کارشناسی خود را ارائه نموده که قرار است در آینده نزدیک مجدد بررسی میدانی از سوی رئیس شرکت زیرساخت انجام و تصمیم‌گیری شود.
 نماینده دورود و ازنا در مجلس یادآور شد: اگرچه تصمیم‌گیری نهایی با توجه به شاخص‌های تخصصی موردنظر جهت ایجاد نیروگاه و نتایج مطالعه‌ی گروه مشاور ملاک خواهد بود و همه تابع این قواعد خواهیم بود.
 
سرچشمه خبر: خانه ملت

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-11-11 12:45
لیسانس نیروگاه دارم چندین ساله در نیروگاه های
مختلف کار کردم. آنقدر که کشور ما نیروگاه دارد
آلمان با جمعیت بربر با ما ندارد.
مشکل ایران مدیریت مصرف انرژی است. در سالهای
آینده خیلی از نیروگاه های ایران تعطیل خواهند
شد. حتی امروز اگر سوخت رایگان در اختیار نیروگاه
ها نزارند خیلی از نیروگاه ها تعطیل می‌شوند.
نماینده محترم با دنبال احداث صنایع تبدیلی باشید.
نقل قول کردن
#2 ##حسین 1399-11-11 13:10
چه اشگالی دارد همه شهرهای استان لرستان دارای نیروگاه برق شوند.وتولید کننده برق باشیم .نه فقط مصرف کننده.وعلی آقا که دم از نا امیدی میزنی به فکر خوت باش حرف های شما ارزشی ندارد.
نقل قول کردن
#3 م 1399-11-11 13:22
مجمع نمایندگان استان کجاست که این طرح باید در استان توسعه یافته ای مثل همدان اجرا بشه و لرستان سرشار از فقر محروم باقی بمونه؟
نقل قول کردن
#4 علی 1399-11-11 20:49
به نقل از ##حسین:
چه اشگالی دارد همه شهرهای استان لرستان دارای نیروگاه برق شوند.وتولید کننده برق باشیم .نه فقط مصرف کننده.وعلی آقا که دم از نا امیدی میزنی به فکر خوت باش حرف های شما ارزشی ندارد.

دوست من به فکر خودم هستم.
با توجه به دیسپاچینگ توزیع برق نمی‌شود برای هر
شهر ومنطقه نیروگاه مستقل ساخت.
بحث انرژی وتولید آن یک بحث جهانی است.
نقل قول کردن
#5 ##حسین 1399-11-13 10:00
برای توسعه وپیشرفت استان نیاز به تاسیسات زیر بنایی مثل آب . برق. جاده. راه آهن .فرودگاه.است پس اگر اینها را نداشته باشیم چگونه استان ما صنعتی میشود حتی برای کشاورزی نوین نیاز به امکانات زیر بنایی است.تولید فراگیر وهمه جانبه استان را از فقر نجات می دهد.نه تفکر های ضد تولید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا