یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار الیگودرز گفت: قطعاً در انتصابات و جابجایی‌ها هیچ بحث مجهولی وجود ندارد و مصلحت‌هایی در نظر گرفته می‌شود که برخی اوقات قابل‌بیان نیست.
به گزارش یافته، ماشاالله نعمتی فرماندار الیگودرز در مراسم معارفه شهردار الیگودرز گفت: شهرستان الیگودرز دارای فرهنگ و پیشینه‌ای کهن هست و خدمت به مردم شایسته این شهرستان موجب افتخار همه ما است.



وی افزود: همواره تأکید داشته‌ام بنای فعالیت ما باید بر محور تعامل جهت خدمت‌رسانی به مردم باشد.
نعمتی در خصوص تغییرات در سطح مدیریتی و به‌ویژه فرمانداران به فرآیند انتصاب خود به‌عنوان فرماندار کوهدشت و پس از آن الیگودرز اشاره نمود و گفت: قطعاً در انتصابات و جابجایی‌ها هیچ بحث مجهولی وجود ندارد و مصلحت‌هایی در نظر گرفته می‌شود که برخی اوقات قابل‌بیان نیست، اما بی‌شک این تغییرات برای بهتر شدن شرایط برای خدمت به مردم است.
وی به وسعت و مشکلات شهرستان الیگودرز و به‌ویژه در حوزه مدیریتی شهری اشاره نمود و افزود: از مدیران استان درخواست داریم با استفاده از ظرفیت نماینده شهرستان در راستای توجه به رفع مشکلات مدیریت شهری همراهی نمایند.
فرماندار الیگودرز با اعلام آمادگی برای حمایت از شورای شهر و شهرداری از خدمات شهردار سابق قدردانی و برای مهندس ملک محمودی آرزوی توفیق نمود.
 



شایان ذکر است در جلسه دوشنبه 10 آذرماه شورای شهر الیگودرز، عباس ملک محمودی با هفت رأی موافق به‌عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد. عباس ملک محمدی پیش از این به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری الیگودرز به خدمت مشغول بوده است.
پیش از این محمد لطفی میانجایی سرپرست شهرداری بود. وی 24 مهرماه 99 و به دنبال عزل حسین اکبری از سمت شهردار الیگودرز، به عنوان سرپرست شهرداری این شهر منصوب که 6 آذرماه به دنبال آنچه تخطی از مصوبات ستاد کرونا عنوان شده بود از این سمت عزل شد.



دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-11-07 01:36
قطعا این جابه جایی ها برای داشتن روزمه ی طولانی برای این افراد هست که در ادوار بعد پست های بهتر و بالاتری بگیرن نه خدمت به مردم
نقل قول کردن
#2 شهروند 1399-11-07 06:46
بابا بیخیال پروتکل ها، مسائل زیادی وجود داره
والا کی رعایت کرده که حالا اون بنده خدا رعایت کنه، پنجشنبه ها مراحعه کنید به اهل قبور، داخل پاساژها و بازارها تا ببینید اوضاع چگونه است، برگزاری این همه جلسات در ادارات با فاصله ۵ سانتیمتری رو کجای دلمون بذاریم ، عکس های همین تودیع و معارفه خودش نشون میده برای جابجایی کسی که پروتکل رعایت نکرده هیچگونه پروتکلی رعایت نشده ! به نظر شما کدوم رو باور کنیم ؟
نقل قول کردن
#3 اصغرمحمدی 1399-11-08 08:53
سلام علی جان با نظرت موافقم..کاش قدری هم بفکر ملت فلک زده باشند.نه امکانات و آسایش برای فرزندانشان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا