یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه الیگودرز گفت: در آستانه انتخابات و پایان عمر دولت تغییرات در سطح فرمانداری‌های شهرستان‌ها جای سؤال دارد.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام سرلک امام‌جمعه الیگودرز در مراسم معارفه شهردار الیگودرز با اشاره به تغییرات در سطح فرمانداری‌های استان گفت: با توجه به پایان عمر دولت و در آستانه انتخابات این تغییرات برای مردم جای سؤال است.
وی با تبریک انتصاب فرماندار الیگودرز افزود: در شهرستان الیگودرز شرایط ویژه‌ای به‌واسطه مسئولیت کشکولی در استان برای انتصاب فرماندار به وجود آمد، اما جابجایی فرمانداران در سایر شهرستان‌ها برای مردم سؤال است که استاندار باید شفاف‌سازی نماید.
وی با اشاره به ظرفیت‌های الیگودرز گفت: اگر با نگاه عادلانه به شهرستان توجه شود، الیگودرز شرایط فرمانداری ویژه دارد.
وی با تبریک انتخاب ملک محمودی به‌عنوان شهردار الیگودرز گفت: شهر الیگودرز مشکلاتی ازجمله پروژه‌های نیمه‌تمام دارد که باید با همراهی همه مسوولان در راستای رفع آن‌ها اقدام نمایند.
شایان ذکر است در جلسه دوشنبه 10 آذرماه شورای شهر الیگودرز، عباس ملک محمودی با هفت رأی موافق به‌عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد. عباس ملک محمدی پیش از این به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری الیگودرز به خدمت مشغول بوده است.
پیش از این محمد لطفی میانجایی سرپرست شهرداری بود. وی 24 مهرماه 99 و به دنبال عزل حسین اکبری از سمت شهردار الیگودرز، به عنوان سرپرست شهرداری این شهر منصوب، که 6 آذرماه به دنبال آنچه تخطی از مصوبات ستاد کرونا عنوان شده بود از این سمت عزل شد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-11-07 06:49
حالا انتصاب یه شهردار دیگه نیاز به این همه جلسه و مسئولین متفاوت و .... داشت؟
رعایت دستورالعملهای بهداشتی چه میشود؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا