یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 فرمانده انتظامی استان از یک عملیات پلیسی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف 75 قبضه اسلحه و 150 عدد فشنگ غیر مجاز در لرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در این باره اظهار داشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاقچيان سلاح و مهمات و اشراف اطلاعاتی پلیس، مأموران امنیت عمومی استان از جابه‌جایی مقادیری اسلحه توسط اعضای یک باند با یک دستگاه سواری پراید از استان‌های غربی کشور به استان‌های جنوبی مطلع شدند.
وی افزود: ماموران با اکیب های ویژه در محور "بروجرد-خرم آباد" مستقر شده و خودروی مذکور را مشاهده که راننده با دیدن ماموران متواری و در یک تعقیب و گریز متوقف شد.
 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه سرکرده باند به همراه یک نفر دیگر دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: در بازرسي از سواری پراید 75 قبضه سلاح شامل؛ 27 قبضه کلت کمري، 48 قبضه اسلحه ساچمه‌زن پنج تير و 150 عدد فشنگ کلت کمري کشف و همراه متهمان تحویل مراجعه ذی‌صلاح شد.
سردار مهدیان نسب در پایان گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس قاچاقچیان و مجرمان هرگز در امان نخواهند ماند و نیروی انتظامی با تمام توان با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1399-11-03 08:51
عکس بالا تفنگ {کرال لوله کوتاه }8 تیر ترکیه است.تو تیراندازی محشرند من لوله بلندش دارم.جواز ارتش براش گرفتم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا