یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سوء تفاهمات بوجود آمده در خصوص تغییرات مدیریتی مخابرات منطقه لرستان مرتفع شد.
به گزارش یافته، صبح امروز دوم بهمن‌ماه در دیدار ابراهیم یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و شمسی فر سرپرست مخابرات منطقه لرستان با موسی خادمی استاندار لرستان و یحیی ابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان، ضمن بررسی مسائل و مشکلات مخابراتی استان، سوء تفاهمات بوجود آمده در خصوص تغییرات مدیریتی مخابرات منطقه لرستان مرتفع گردید.
مهندس یافتیان، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در این دیدار با اشاره به اینکه زیرساخت ارتباطات نیروی محرکه کشور است، گفت: امروزه فناوری اطلاعات (ICT) به عنوان پیشران اقتصاد کشور است.
یافتیان افزود: امروزه یکی از ارکان رشد و توسعه در کشورها، داشتن زیرساخت ارتباطی و به خصوص ict است.
او با اشاره به افزایش شرکت‌های خدمات دهنده در حوزه تکنولوژی بیان کرد: با توجه به این موضوعات و به روز رسانی نیازهای مردم، مخابرات نیز باید تکنولوژی به روز ارائه دهد.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مدیر استانی موظف به تعامل با استاندار و مدیران استانی است، تصریح کرد: قطعا داشتن تعامل مطلوب و سازنده موجب ارتقای شرکت و ارائه خدمات بهتر می شود.
یافتیان به ایجاد رضایت مشتریان و کارکنان و ظرفیت سازی های اشتغال در حوزه مخابرات کشور اشاره کرد و گفت: در دنیای کنونی مشتری تعیین کننده است و مخابرات برای ماندن در این بازار رقابتی ناگزیر به این است که همگام و همراه با فناوری روز دنیا قدم های با ثباتی بردارد.



 
 دیدار عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و مهندس شمسی فر سرپرست مخابرات منطقه لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کردند.
 



دیدار با مدیران و روسای ادارات ستادی و تابعه مخابرات منطقه لرستان
مهندس ابراهیم یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در اولین روز از بهمن ماه سال جاری با مدیران و روسای ادارات ستادی و تابعه مخابرات منطقه لرستان دیدار و گفتگو نمود.
مهندس ابراهیم یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در اولین روز از بهمن ماه سال جاری با مدیران و روسای ادارات ستادی و تابعه مخابرات منطقه لرستان دیدار و گفتگو نمود.
مهندس یافتیان که هدف از حضور خود را دیدار و گفتگوی صمیمی با همکاران لرستان، تقدیر و تشکر از زحمات آنها در سیل پلدختر، ارائه خدمات مطلوب و شبانه روزی به مردم در دوران شیوع ویروس کرونا و بررسی مشکلات مخابراتی منطقه اعلام کرده بود در جلسه ویدئوکنفرانس که با حضور مهندس شمسی فر سرپرست منطقه لرستان، معاونین، مدیران و روسای محترم ستاد و شهرستان تشکیل شده بود حضور یافت.
در این جلسه ابتدا مهندس شمسی فر ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان به تشریح و ارائه گزارشی از اهم امور و بیان مسائل و مشکلات مخابرات منطقه پرداخت و از توجه مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران جهت رفع این مشکلات تشکر و قدردانی نمود.
سپس مهندس یافتیان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیران اسبق و همکاران در مخابرات منطقه و تبریک انتصاب سرپرست جدید منطقه، از اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران نیز به دلیل انتخاب یک مدیر بومی جهت مخابرات منطقه تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به فعالیتهای انجام شده در شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات یک شرکت خدماتی بر مبنای درآمد‌ و هزینه است و با تاکید بر اینکه مخابرات هیچگونه اعتباری از دولت دریافت نمیکند بر خدمات رسانی مطلوب بر پایه مشتری مداری و فروش سرویسهای نوین تاکید کرد.
وی گفت: در بحث درآمدی از ابتدای سال تا پایان آبان ماه مخابرات منطقه لرستان لرستان حدودا ۸۰ میلیاردتومان درآمد داشته و حدود ۱۱۸ میلیارد تومان در استان هزینه شده است یعنی برای اینکه بتوانیم هزینه های جاری و عملیاتی در استان پوشش بریم ۶۰ میلیارد به استان اختصاص دادیم که این زیان دهی باعث شده یکسری مشکلات بوجود آمده که با برنامه ریزی باید مرتفع شوند.
ایشان بر هدفگذاری جهت اشباع شدن واگذاری سرویس تلفن ثابت به مشتریان در سطح شهر ها تاکید نمودند و افزود: وصول مطالبالت و برنامه ریزی مستمر برای کاهش لاوصولی بعنوان یک اصل درآمدی در شرکت مخابرات ایران و همچنین ارتباط مستقیم پرداختهای شرکت به مناطق بر مبنای درصد وصول مطالبات تاکید داشتند.
وی افزود: سال گذشته حدود ۲۳۰۰ روستا در سطح کشور به دلایل مختلف ارتباطات آنها قطع شده بود که الان می توانیم با افتخار بگوئیم با تمام مشکلات نقدینگی که داشتیم و‌ با همت و زحمات همکاران در کل استانها توانستیم ارتباط این روستاها رو مجددا برقرار کنیم و حدودا ۳۰۰ روستای دیگر داریم که ارتباط آنها قطع می باشد که اکثرا در استان کرمان و سیستان بلوچستان هستند و خیلی از استانها مشکلات ارتباط روستایی آنها برطرف شده است.
در ادامه مدیران و روسای ادارات شهرستانها به بیان مسائل و مشکلات کاری در حوزه فعالیت خود پرداختند.

 


خبر: امیر علی پناهیان


 
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد عالیپور 1399-11-02 17:20
خیلی جالبه نمایندگان به فکر سو ء تفاهم مدیریتی مخابرات استان هستد که به جای خودش قابل تقدیر است واین شرکت سر و سامان می گیرد اما مدیریت رها و یله شده سازمان صمت استان یکی از نمایندگان خانه ملت پیگیر این نابسا مانی و کلاف در هم پیچیده و گره نخورده نیستند.
.
نقل قول کردن
#2 محمد 1399-11-02 17:26
فرصت را غنیمت می شماریم هم از جناب دکتر یحیی ابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان که خوشبختانه در حوزه های مختلف فعال و کار گشاه هستند وضعیت معلق مدیریت صمت استان را حل و فصل فرمایند که فردا دیر وبدون شک این وضعیت بحرانی و قمر دراقرب این سازمان به پای این آقایان نماینده استان ثبت و ظبط خواهد شد
نقل قول کردن
#3 صادقی 1399-11-03 23:15
این جلسه مصداق بارز سهم‌خواهی در بروکراسی بیمار کشوره
نقل قول کردن
#4 محمد مهدی 1399-11-04 10:16
باسلام
شاید سازمان صمت که با معیشت مردم ارتباط تنگاتنگی دارد برای این بزرگواران اهمیت نداره چون مردم ازنظر اقتصادی مشکلی ندارنداگربود حتما دراولویت قرار می گرفت الحمد الله همه چیز بابرنامه پیش میره نه کمبودروغن هست نه مشکل اشتغال داریم نظارت بربازار هم با قوت برقراره و.....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا