یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در خصوص اتفاقات کشت و صنعت لرستان گفت: ما حتماً باید به اعتراض کارگران رسیدگی کنیم و از طریق تشکل‌های کارگری و اداری کار بصورت قانونی پیگیری شود و ما هم ضمن حمایت از سرمایه‌گذار از حقوق قانونی کارگران دفاع می‌کنیم.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در نشست مجازی با خبرنگاران در خصوص سرمایه‌گذاری در بام خرم‌آباد گفت: این مجموعه در حال حاضر یک مرکز هزینه‌بر است که نمی‌توانیم به‌خوبی از آن نگهداری کنیم و باید به یک مرکز درآمد تبدیل شود.
خادمی با اشاره به این‌که طرح آن آماده شده و با سازمان جنگل‌ها هماهنگی شده تا ۷۰ الی ۸۰ هکتار زمین مناسب برای فعالیت‌های سازگار با طبیعت در اختیار پیمانکار بخش خصوصی قرار گیرد که فراخوان آن انجام شده و لزوم تبلیغ این طرح برای جذب سرمایه‌گذار به‌منظور کسب درآمد و اشتغال و تفریح مردم ضروری است.
 وی افزود: ساختمان جدید استانداری (برج امید) با فرضیه فروش ساختمان قدیمی و تکمیل برج جدید با قیمت ۳۵ میلیارد تومان فروخته شد و این مبلغ تا سال ۹۶ هزینه شده و ساختمان جدید در حد ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با افزایش هزینه‌ها حدودا به ۶۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد تا تکمیل شود اما از آن جا که این طرح اعتبار دولتی ندارد به شدت در حال پیگیری هستیم که بتوانیم از محل اعتبارات دولتی تامین اعتبار کنیم.
استاندار لرستان در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در استان لرستان گفت: در شهرهایی که زمین داشتیم ثبت‌نام شروع شده و برخی از پروژه‌ها نیز عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.
 وی تصریح کرد: در برخی از شهرها زمین نداشتیم که دنبال خرید زمین هستیم و کار در حال انجام است.
خادمی بیان داشت: گرانی و تورم منشاء استانی ندارد و بخش عمده‌ای از آن دارای منشأ ملی است و تابع متغیرهای اقتصاد کلان می‌باشد و از کنترل ما خارج هستند.
 استاندار لرستان بر لزوم مقابله با گران‌فروشی و کنترل‌گرانی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و مجموعه بسیج تأکید کرد.
خادمی در خصوص ضرورت مقابله با مشکلات اقتصادی سرمایه‌گذاران گفت: بخشی از سرمایه‌گذاران اهلیت ندارند اما مشکلات اقتصادی، سرمایه‌گذار با اراده را متوقف نمی‌کند و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات تولیدکنندگان است که علاوه بر آن کمیته‌های در اقتصاد و دارایی وجود دارند که سرمایه‌گذار می‌تواند در آنجا طرح شکایت کند.
استاندار لرستان در خصوص اتفاقات کشت و صنعت لرستان گفت: ما حتماً باید به اعتراض کارگران رسیدگی کنیم و از طریق تشکل‌های کارگری و اداری کار به‌صورت قانونی پیگیری شود و ما هم ضمن حمایت از سرمایه‌گذار از حقوق قانونی کارگران دفاع می‌کنیم.
 
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 جبار 1399-10-19 19:38
سلام. بام. پیشکش شما اگر راست میگوئید ورودی های شهر را ساماندهی کنید. زباله. تمام کنار فرودگاه خرم آباد را فرا گرفته
نقل قول کردن
#2 من لرم 1399-10-19 21:36
تازه یادش اومده ک هزینه بره؟؟؟ اینهمه پروژه بزرگ ک تو استانهای دیگه اجرا میشه هزینه بر نیست؟؟؟ ما با این مسئولین پیشرفت نمیکنیم
نقل قول کردن
#3 آریاوند 1399-10-20 07:33
جای خالی دهمرده بخوبی احساس میشود
نقل قول کردن
#4 سیدنادرصورتیان 1399-10-20 08:18
سلام از بودجه دولتی استان می خواهید خرج ساختمان جدید وپر دک وپز استانداری کنی!!!! واقعا این استان فلک زده تحمل این رفتار ناپسند استاندارقبلی وفعلی را ندارد که بودجه زیر بنایی طرح هایش خرج جمع کردن پروژه ی بی برنامه استاندار فعلی وقبلی اش باشد وهیچ عقوبت قضایی هم متوجه این دو مدیر بی برنامه نباشد لطفا دادستان محترم عوامل قصور دیرساختن ساختمان استانداری رامورد پیگرد قانونی ومجبور به پاسخگویی نمایند... مسجد قدیمی علوی هم که بودجه ساختش اماده بود به علت احمال افراد دست اندر کار هفت سال است که تخریب شده و دیگر ساخته نشد ومردم محله علوی را از وجود این فضای معنوی محروم نمودند وکسی هم پیگیر وجوابگو نیست ....
نقل قول کردن
#5 سیدنادرصورتیان 1399-10-20 11:18
اهمال..
نقل قول کردن
#6 فرزاد 1399-10-20 14:15
ضمن احترام ...حقیقتا به شخصه تا کنون همچین استاندار منفعلی ندیده بودم...اصلا انگار که برای ایشان مهم نیست که حال و روز لرستان اصلا خوب نیست...اگر جنابتان توان اداره و سامان دهی بام خرم آباد را ندارید پس چگونه به خود اجازه میدهید بر کرسی استانداری لرستان تکیه بزنید؟ حال خدا بهتان رحم کرده که لرستان فلک زده صنعتی ندارد که بخواهید صنایع آن را مدیریت و ارتقاع دهید...لرستان است و تعدادی درخت بلوط....لرستان چه دارد که شما از مدیریت چندتا درخت هم در مانده اید...وای برما ...
نقل قول کردن
#7 اکبر-ظ 1399-10-20 20:37
یادت بخیر دهمرده .
نقل قول کردن
#8 دلسوز 1401-11-26 11:24
آبشار بيشه که در حوزه بخش سپيددشت قرار می‌گیرد اما متأسفانه نه جاده ایمنی دارد، نه پارکینگ مناسبی، نه سرویس بهداشتی استانداردی، حتی سکو برای نشستن و خدمات و غذاخوری و مهمانسرا و فروشگاه صنایع دستی ندارد. بعد در ورودی آبشار بیشه عده‌ای با شلوار کُردی(که همان را در منزل می‌پوشند) میان و از مسافران پول می‌گیرند! بخدا زشته و درد را باید گفت که بفکر درمانش باشند. بعد مردم خود ما جلوی مسافران غیربومی و گردشگران برخی مسائل را رعایت نمی‌کنند مثلا با زیرپیراهن می‌نشینند و آواز و مور می‌خوانند یا کشتی می‌گیرند یا در رودخانه بدون نکات ایمنی شنا می‌کنند که هرچندبار یکی غرق می‌شود. خواهش میکنم سایت مردمی یافته این کمبودهارو بگید تا مسئولان میراث‌فرهنگی این آبشارها را به‌صورت‌ قراردادی به بخش خصوصی دهند تا مدیریت و نظارت و کيفيت کار بالاتر باشد و وجهه لرستان پیش مسافران و گردشگران خدشه‌دار نشود و خاطره خوبی از مردم لرستان داشته باشند. باتشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا