یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد گفت: اقتصاد مردم را به دست افراد «سیاست‌باز» نباید داد، اقتصاد کشور را به دست کسانی که دانایی، توانایی و تعهد ندارند، ندهیم و آن را در دست انسان‌های توانمند، مجرب، کارگشا و جهادی قرار دهیم.



به گزارش یافته، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه نماز جمعه  19 دی‌ماه خرم‌آباد با سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان یک پوشش ظاهری دارد که آن لباس است، همچنین انسان یک پوشش باطنی دارد که آن‌هم تقوا است.
وی با بیان اینکه مفسران از این پوشش باطنی و تقوا، به عنوان عمل صالح یاد می‌کنند، افزود: انسان در این پوشش تقوا باید به صفات نیک مزین شود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه خداوند از انسان‌های با تقوا عمل را می‌پذیرد، افزود: در تمام نزاع‌هایی که رخ می‌دهد یا هر دو طرف و یا یک طرف بی‌تقوا است.
حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه قرآن هدایت برای انسان‌های با تقوا است، افزود: تقوا یک امر ضروری برای هر فرد است، این تقوا تنها مختص به فرد نیست، جامعه هم باید تقوا داشته باشد.
وی، بیان داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید: که اگر مردم یک شهر و یک دیار ایمان بیاورند و تقوا داشته باشند ما برکات را از آسمان و زمین بر روی آن‌ها می‌گشاییم.
 
 
جامعه مثل فرد نیاز به تقوا دارد
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه جامعه مثل فرد نیاز به تقوا دارد، ادامه داد: بین تقوا به عنوان یک امر فرهنگی و دینی و گشایش اقتصادی رابطه مستقیم وجود دارد.
حجت‌الاسلام شاهرخی، گفت: نعمت‌های پایدار و فراوان بر  امت با تقوا نازل می‌شود و این وعده الهی است و تخلف‌ناپذیر است، زمین و آسمان سرچشمه برکات الهی است.
وی افزود: جامعه‌ای که در آن عدالت اجتماعی و عدالت قضائی وجود داشته باشد، فرصت شغلی برابر داشته و در آن تبعیض نباشد، جامعه‌ای که امور آن به دست انسان‌های با تقوا، متعهد، دانا و توانا باشد، مدیریت جهادی و با تدبیر و همت مضاعف در آن حاکم باشد و… یک جامعه با تقوا می‌شود و محل نزول برکات الهی است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه ما امروز در آمریکا سرنوشت جامعه بی‌تقوا را می‌بینیم، بیان داشت: آمریکا در بین کشورها جنگ ایجاد می‌کند، اسلحه به آن‌ها می‌فروشد، اما الآن به دلیل اینکه در این جامعه تقوا حاکم نیست به سراشیبی دچار شده است و چه فضاحت تاریخی در ورود به کنگره آمریکا به بار آمد.
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌ دوم این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: خداوند با انسان‌های با تقوا و نیکوکار است، آن‌ها را همراهی می‌کند و دست هدایت الهی همراه آن‌ها است.
وی، گفت: کسی که گناه می‌کند و در حالی که به گناه مشغول است از هدایت و ولایت الهی و امام زمان (عج) خارج است، این برای همه ما هشدار و بیدارباش است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به دهه بصیرت، گفت: دهه بصیرت مصادف با ایام فاطمیه (س)، گرامیداشت حماسه ۹ دی، سالگرد شهادت شهید حاج «قاسم سلیمانی»، چهلمین روز شهادت شهید «فخری زاده» و رحلت آیت‌الله «مصباح یزدی» بود.
حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به ۱۹ دی و روز قیام مردم قم علیه رژیم ستم‌شاهی، عنوان کرد: این قیام حرکتی علیه مسئله دین زدایی، اسلام زدایی و ترویج معیارهای اشرافی گری و طاغوتی بود.
وی با تأکید بر اینکه حرکت ۱۹ دی مردم قم که در راستای انقلاب و حرکت ۱۵ خرداد بود و نهایتاً به پیروزی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ ختم شد را همیشه در خاطر خودخواهیم داشت، افزود: ما برای سرافرازی و سربلندی پرچم اسلام، انقلاب کردیم، ما برای حاکمیت آموزه‌های اسلامی انقلاب کردیم، جمهوری اسلامی به معنای در خدمت همه مردم بودن است.
 
 
در این مسیر محکم می‌ایستیم
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بیان داشت: ممکن است کسانی بخواهند در این مسیر تغییر ایجاد کنند، اما ما تا جان در بدن داریم در این مسیر محکم می‌ایستیم و پاسداری خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه تحریم‌ها باید متوقف شود اما برنامه‌ریزی‌ها موکول به تحریم نیست، ادامه داد: راه شهید سلیمانی این است که در بیرون از مرزها با دشمن بجنگیم، نباید غفلت کنیم که دشمن مانند صدام لعین وارد کشور شود و بعد بخواهیم دفاع کنیم، ما موظفیم به گونه‌ای عمل کنیم که در بیرون از مرزها از کشور دفاع کنیم.
وی با تاکید بر اینکه ما اصرار نداریم که آمریکا به برجام برگردد، گفت: اگر آمریکا به برجام برگردد و تحریم‌ها برداشته نشوند به ضرر ما است، مردم ما دیگر هوشیارتر شده‌اند و دیدند که ما به تعهدات خود عمل کردیم اما طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه پاسداری از اهداف انقلاب اسلامی سرلوحه کار فرد به فرد دلدادگان به انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است، ادامه داد: در این راستا بصیرت بسیار مهم است، یک فرد بصیر دارای قوه و نیرویی درونی است که به وسیله آن می‌تواند حقایق امور را درک کند و راه رسیدن به بصیرت تقوای الهی است.
 
تأکید بر ضرورت لحظه شناسی و موقعیت‌شناسی
حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر ضرورت لحظه شناسی و موقعیت‌شناسی از سوی همه، عنوان کرد: این لحظه شناسی و موقعیت‌شناسی را ما در مردم ولایتمدار لرستان در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم که شش هزار و ۳۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کردند.
وی، بیان داشت: انسان باید دارای قوه تجزیه‌وتحلیل و همچنین درک مسائل باشد، انسان باید نیرنگ‌ها دشمن را بشناسد، پیروی از ولایت و رهبری از خصوصیات یک انسان بصیر است که این ویژگی‌ها را همه در آیت‌الله مصباح یزدی ما مشاهده کردیم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم ما در این موقعیت حساس باید بیش از گذشته هوشیار باشند، افزود: آمریکا در جنگ سخت و در جنگ نرم شکست‌خورده است، ترامپ و نتانیاهو رئیس رژیم اشغالگر قدس شکست خورده‌اند، این امر از ابتدای انقلاب هم بوده و آنچه سرافراز باقی ماند مقاومت، شهامت و سرافرازی ملت ایران در این ۴۱ سال بوده است.
حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی جایگاه خود را در فناوری موشکی به رخ جهانیان کشید، بیان داشت: اکنون بزرگ‌ترین رزمایش پهبادی و پرنده‌های هدایت‌پذیر از راه دور از سوی ایران در حال برگزاری است و ایران اسلامی در راستای حفظ منافع خویش جز قدرت‌های برتر دنیا در حوزه پهبادی است.
وی، افزود: در این رزمایش ارتش سرافراز ایران اسلامی نمایشگاهی از پهبادهای شناسایی، بمب‌افکن و… با قابلیت‌های خیره کننده را مشاهده می‌کنیم.
 
 
اقتصاد مردم را به دست افراد «سیاست‌باز» نباید داد
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ما می‌توانیم همین مدل را در پیشرفت اقتصادی، تولید، اشتغال، کاهش بیکاری و کاهش تورم در سطح کلان و همچنین استان لرستان رقم بزنیم، افزود: این امر با عدالت اجتماعی، عدالت قضائی، سپردن امور به دست انسان‌های دانا، توانا، متعهد، برنامه‌ریز، مدبر و جهادی محقق می‌شود.
حجت‌الاسلام شاهرخی، عنوان کرد: اقتصاد مردم را به دست افراد «سیاست‌باز» نباید داد، اقتصاد کشور را به دست کسانی که دانایی، توانایی و تعهد ندارند، ندهیم و آن را در دست انسان‌های توانمند، مجرب، کارگشا و جهادی قرار دهیم.
وی با بیان اینکه در اقتصاد کشور «سیاست‌بازی» و «جناح‌بازی» را راه ندهیم، گفت: به فرزندان غیور ایران اسلامی در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و عشایر به‌عنوان انقلاب و عموم مردم این دستاوردهای افتخارآفرین را تبریک می‌گوییم.

دیدگاه‌ها  

#1 موسیوند 1399-10-19 21:49
سازمان صنعت ،معدن و تجارت لرستان این روزها دست وپنجه با مشکلات گریبان گیر به تب و تاب افتاده و تا کنون راهکاری جدید برای انتخاب مدیری لایق و توا نمند ارائه نشده وبه علت مهم بودن این سازمان در فر آیند نظارت بر با زار حرفی برای گفتن نداشته و بازار به حال خود رها شده است و مهمتر از همه با سرپرستی داره می شود و مجموع کارکنان این سازمان به همین علت انگیزه ای برای خدمت به مردم و ایجاد بازدهی وبهره وری مثبت و رو به رشد ندارند با این حساسیت ویژه هم از نماینده ولی فقیه وهم استاندار و هم نمایندگان استان مو کدا "درخواست می شود برای برون رفت از این حالت مرگ و زندگی برای مدیر آینده اش چاره جویی و پی گیری نما یند از ما گفتن ودرخواست از شما پی گیر و عمل قاطعانه والسلام
نقل قول کردن
#2 علی 1399-10-20 02:41
نمیدونم چرا هم سازمان صمت هم سازمان کار وامور اجتماعی رها و فشل هستن در حالیکه مهمترین نهادها هستند متاسفانه استاندار هم چندان قوی و با تدبیر نیست
نقل قول کردن
#3 محسن ازنا 1399-10-20 12:42
مگر ما صنعتگران وسرمایه گذاران از دولت و نمایندگان استان برای اشتغال زایی جوانان پیشنهاد و در خواستی جز انتصاب و انتخاب مدیر کار آمد و در حوزه صنعت معدن و تجارت چیز دیگری در خواست کرده ایم اما متا سفانه همین درخواست اصولی و منطقی باید هفت خوان رستم را طی بکند تا ما شاید و البته بعید می دانیم به خواسته مان برسیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا