یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل مخابرات ایران در حکمی سرپرست جدید مخابرات منطقه لرستان را منصوب کرد.
به گزارش یافته، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حکمی «نبی الله شمسی فر» را به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه لرستان منصوب کرد.
شمسی فر پیش از این معاونت مخابرات لرستان را بر عهده داشت.
وی متولد ۱۳۵۴ در خرم‌آباد و دانش‌آموخته رشته برق مخابرات است

پیش از وی و از یازدهم آبان ماه 1398، «سید محمد قاسمی» به عنوان سرپرست مخابرات منطقه لرستان منصوب شده بود تا برای دومین بار سکان‌دار این دستگاه ‌شود. انتصاب قاسمی با واکنش مثبت اهالی مطبوعات و رسانه‌های استان مواجه شده بود. این در حالی است که امروز و با اعلام خبر برکناری قاسمی، برخی فعالان رسانه ای استان با انتشار مطالبی، عملکرد سید محمد قاسمی را قابل قبول می دانند.
شایان ذکر است از بهمن‌ماه 1393 تا یازدهم آبان ماه 1398 «هومان محمودی» به عنوان مدیرعامل مخابرات منطقه لرستان خدمت می‌کرد، محمودی هم اکنون سرپرستی مخابرات چهارمحال و بختیاری را بر عهده دارد.


پیش از وی نیز مهندس «مسيب قباديان» يكي از مديران بومي لرستان از 8 آذر 1389 تا بهمن 93 حدود 4 سال و 3 ماه عهده‌دار اين سمت بود.
مراسم معارفه «نبی الله شمسی فر» به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه لرستان امروز چهارشنبه 10 دی ماه برگزار شد.


مراسم معارفه برگزار شد

شایان ذکر است در مراسمی که به صورت ویدئوکنفرانس صبح امروز ۱۰ دی‌ماه ۹۹ با حضور دهناد نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، بیدخام مشاور مدیر عامل و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، بیگدل لو مدیر کل دفتر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و تنی چند از مدیران مخابرات منطقه لرستان برگزار شد، نبی اله شمسی فر به عنوان سرپرست جدید مخابرات این منطقه معرفی و از تلاش‌های سید محمد قاسمی مدیر پیشین این منطقه تقدیر شد.

 دهناد نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این آیین با اشاره به ظرفیت‌های سرشار انسانی و طبیعی لرستان، عنوان محروم را شایسته این استان ندانست و گفت: توانمندی‌های این استان تاکنون ناشناخته مانده است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر اهمیت فناوری اطلاعات به‌صورت روزافزون در دنیا موردتوجه ویژه قرار گرفته است گفت: حوزه ارتباطات در زمان کنونی با تمام توان در خدمت همه ارکان نظام است و تمام قوا از آن بهره‌مند می‌شوند.

دهناد با تاکید بر اینکه امروز سیستم مخابرات یک دستگاه درون‌گرا نیست، تصریح کرد: مخابرات در حال حاضر به‌عنوان یک سیستم فرابخشی و موتور محرکه تمام بخش‌ها از تأمین امنیت گرفته تا حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و … محسوب می‌شود.

وی گفت: توسعه مخابرات به کاهش فاصله طبقاتی کمک می‌کند و اعتقاد دارم که باید به استان‌های زاگرس نشین نگاه ویژه و توجه بیشتری داشته باشیم.

 دهناد، در این مراسم، ضمن آرزوی توفیق و کسب موفقیت‌های پی‌درپی در مسیر رشد و تعالی مخابرات منطقه لرستان، از تلاش‌ها و اقدامات سازنده قاسمی، مدیر پیشین این منطقه تقدیر کرد و گفت: در حوزه ارتباطات و مخابرات برای رسیدن به نقطه مطلوب با همت سرپرست جدید منطقه و مجموعه کارکنان منطقه لرستان بتوانیم در راستای رفاه حال مردم و ارائه خدمت به مردم استان گام‌های مؤثری برداشته شود.

 در ادامه شمسی فر سرپرست جدید مخابرات منطقه لرستان از تلاش‌های مدیر پیشین سید محمد قاسمی قدردانی نمود و افزود قاسمی الحق والانصاف منشا اثر بودند و بنده خود را از راهنمایی‌ها و مشورت ایشان و مدیران اسبق بی‌نیاز نمی‌بینم.

 






 

دیدگاه‌ها  

#1 محمدی 1399-10-10 11:55
یدالله فوق ایدیهم .
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1399-10-10 12:21
آقای قاسمی بنظر من شایسته مدیریت استانداری لرستان هستن.
نقل قول کردن
#3 مهدی 1399-10-10 13:32
سلام
انشالله موفق باشد
نقل قول کردن
#4 Armin 1399-10-10 14:30
زمان هومان محمودی سرعت همراه اول خیلی خوب بود اما با عرض پوزش زمان آقای قاسمی جز افت کیفیت همراه اول در خرم آباد چیزی ندیدیم! مرکز استان سرعت 4G تو بعضی مناطق 3مگابیت هست! این نشون افغانستان بدی بهت پناهندگی میده! همش تعریف و تمجیدهای الکی :-? هر چی رفیق و آشنا ما داریم هیچکس اینترنت adsl مخابرات نمیگیره از بس از لحاظ سرعت داغون هست! اهالی مطبوعات و رسانه چه کاره هستن که اون موقع استقبال کردن؟؟؟؟ مهم نظرکاربران و مشترکین هستن که همه شاکی هستن و هیچوقت ایشون پاسخگو نبود! چقدر ما تو این یافته نالیدیم فکری به حال کیفیت کنید؟
نقل قول کردن
#5 مجید صباح 1399-10-10 14:33
با تبریک وارزوی توفیق برای مهندس شمسی فر
ایشان فردی ارزشی .ومتخصص وکاربلد است
نقل قول کردن
#6 عزیز الله 1399-10-10 14:47
هر گاه تخصص توانایی علمی و تجربه با تقوا و ایمان الهی با هم گره بخورند میتواند بسیار موثر ، گره گشا و در مسیر تربیت مدیر جهادی بسیار حائز اهمیت باشد و مدیرانی با این خصوصیات میتوانند به درستی سکّان مدیریت و رهبری یک مجموعه ، شرکت و سازمان را بر عهده گرفته و آنرا به سر منزل مقصود و تحقق اهداف ترسیم شده و سازمانی نزدیک و نزیکتر گرداند جامعه اسلامی نیاز مبرمی به چنین مدیرانی دارد که انصافا جناب دکتر شمسی فر بدور از هرگونه تعصب ، حب و بغضی شایستگی و لیاقت تصدی بر مجموعه مخابرات را داشته و دارد و ای کاش این مهم بسیار زودتر از این اتفاق میافتاد اینجانب از طرف همه ی دوستداران لرستانی آباد این انتصاب را تبریک عرض میکنم
نقل قول کردن
#7 اکبر-ظ 1399-10-10 16:45
ای پدر سیاست بسوزد.اگرچه جناب شمسی فر فردی بسیار لایق و با سواد است و بنده از نزدیک شاهد فعالیتهای چشمگیر ایشان بوده ام اما اقای قاسمی هم انصافا فردی بسیار مثبت و فعال و کارگشا بوده و تلاش ایشان برای احقاق حقوق کارکنان بر کسی پوشیده نیست.
نقل قول کردن
#8 اکبر-ظ 1399-10-10 16:45
ای پدر سیاست بسوزد.اگرچه جناب شمسی فر فردی بسیار لایق و با سواد است و بنده از نزدیک شاهد فعالیتهای چشمگیر ایشان بوده ام اما اقای قاسمی هم انصافا فردی بسیار مثبت و فعال و کارگشا بوده و تلاش ایشان برای احقاق حقوق کارکنان بر کسی پوشیده نیست.
نقل قول کردن
#9 اکبر-ظ 1399-10-10 16:45
ای پدر سیاست بسوزد.اگرچه جناب شمسی فر فردی بسیار لایق و با سواد است و بنده از نزدیک شاهد فعالیتهای چشمگیر ایشان بوده ام اما اقای قاسمی هم انصافا فردی بسیار مثبت و فعال و کارگشا بوده و تلاش ایشان برای احقاق حقوق کارکنان بر کسی پوشیده نیست.
نقل قول کردن
#10 فیزوز 1399-10-10 16:53
قاسمی.مدیر کاربلد وموفقی بود .چرا عوض شد؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#11 اکبر-ظ 1399-10-10 17:04
معمولا با عوض شدن هر مدیر عامل{در تهران} مدیران استانی هم عوض میشوند .به هر تقدیر هم از جناب قاسمی و هم از اقای مهندس شمسی فر تشکر می کنیم.هر دو انسانهای شایسته ایی هستند .روزگار عجیبی است زمانی در مخابرات ما کسانی را داشیم بواسطه اشنایان با نفوذ در قسمتهای اداری با مدرک قلابی فوق دیپلم که برایشان تدارک دیده بودند تا ریاست قسمتهایی از مخابرات رسیدند و بعد هم با حقوق انچنانی بازنشسته شدند. حتی با همان مدرک هم در دانشگاه تا سال اخر پیش رفتند که مسئولین دانشگاه متوجه شدند و در اخر کار جلو اخذ مدرک کارشناسی را برای اینگونه افراد را گرفتند. :-)
نقل قول کردن
#12 محمدی 1399-10-10 17:57
تبریک خدمت هم استانیهای عزیز بخاطر انتخاب مدیری متخصص و عملگرا .
نقل قول کردن
#13 مهمان 1399-10-11 02:29
مهندس قاسمی بینظیر بودند.انسانی به تمام معنا انسان بودند.شایستگی ایشان بسیار بیشتر از مدیریت مخابرات لرستان است.بسوزد پدر سیاست و حسادت که نگذاشتند بیش از ۱۴ماه از عمر مدیدیت مجدد ایشان بگذرد.بازهم لرستان متضرر شد و الا ایشان نیازی به این پست و مقام ها ندارند
نقل قول کردن
#14 مهران 1399-10-11 11:47
انشالله با انتصاب مهندس شمسی فر ، شایسته سالاری وتخصص گرایی در مخابرات لرستان حاکم شود .
نقل قول کردن
#15 شهروند ۵ 1399-10-11 23:11
با سلام
فقط باید بی صدا گریست برای این استان مظلوم که بمدیر توانمند و دست پاک و اصیل را عوض میکنن
مهندس قاسمی یکی از سرمایه های این شهر و استان هستن ، برای این اتفاق فقط باید متاسف شد همین با آرزوی موفقیت و سلامتی و بهروزی برای مهندس قاسمی عزیز
نقل قول کردن
#16 شیما 1399-10-13 22:08
کارها و خدماتی که جناب قاسمی انجام دادن بر کسی پوشیده نیست

جناب قاسمی از لحاظ تحصیلات سواد تکنیکال و شخصیت زبانزد لرستان هستن و الحمدلله نیازی به پست و مقام ندارن که به هرقیمتی بهش چنگ بندازن. شکر خدا
نقل قول کردن
#17 کارفر 1399-10-13 22:11
لرستان بیچاره که از حضور همچین گوهری مثل مهندس قاسمی بی نصیب موند....
نقل قول کردن
#18 لیلا 1399-10-14 10:15
شکرخدا مهندس شمسی فر و مهندس قاسمی هردو انسانهای ارزشمندی هستند امیدوارم هر دو موفق باشند
نقل قول کردن
#19 کوروش 1399-10-14 21:00
صد حیف که شرکت مخابرات استان شخصی لایق توانمند وحامی نیروهای قشر ضعیف را ازدست داد
نقل قول کردن
#20 کوروش 1399-10-14 21:00
صد حیف که شرکت مخابرات استان شخصی لایق توانمند وحامی نیروهای قشر ضعیف را ازدست داد
نقل قول کردن
#21 بابک 1399-10-17 09:59
مهندس قاسمی شایسته و لایق ترین مدیر مخابرات بود
نقل قول کردن
#22 حسین زاده 1400-04-16 14:15
سلام:
احتراماً جناب آقای مهندس شمسی فر
مدت نزدیک یکساله هزینه دندانپزشکی
فرزندم را به نماینده شرکت ارتقاء سلامت
پاسارگاد دررفاه شرکت تحویل که فقط
اکتفا نمودند به ارسال پیامک مبنی بر ارجاع اسناد به واحد خسارت ولی تاکنون وجهی واریز نشده درحالی که ماهانه حق السهم بیمه دندانپزشکی از ما کسر میشه مستدعیست دستور پیگیری صادر فرمایید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا