یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از تابلوی عکس رؤسای ادوار کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در 14 سال گذشته رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی کانون؛ رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در مراسم رونمایی از این تابلو با اشاره به خدمات ارزشمند رؤسای ادوار مختلف کانون گفت: قدردانی از کسانی که در برهه‌های مختلف عهده‌دار مسئولیت بوده‌اند و برای رسیدن به شرایط امروز تلاش کرده‌اند، وظیفه‌ی امروز ماست.
حجت والیزاده اظهار داشت: تلاش‌ها و ابتکار عمل زنده‌یاد مهندس عزت‌اله فیلی در سال 1384 منجر به راه‌اندازی کانون در استان لرستان شد و این آغازی برای روند رو به رشد و استقلال این تشکل غیر دولتی بوده و مطمئنا ثمره‌اش تا نسل‌ها ادامه خواهد داشت.
وی با یادآوری اینکه زنده‌یاد فیلی تا سال‌ها پس از راه‌اندازی کانون، این تشکل را با بهره‌گیری از امکانات شخصی خویش اداره می‌کرد، افزود: پس از کناره‌گیری ایشان از مسئولیت کانون، با رای هیات مدیره، مهندس سید قوام‌الدین شاهرخی در سال 1389 به ریاست کانون انتخاب گردید و تا سال 1394 منشاء خدمات ارزشمندی برای حوزه‌ی کارشناسی استان بود.
والیزاده بیان داشت: در سال 1394 مهندس حسین اسدی‌پور که از مدیران شناخته‌شده‌ی استان هستند، با رای هیات مدیره به ریاست کانون انتخاب گردید و در دوره‌ی دو ساله‌ی مسئولیت‌اش باعث ارتقاء وضعیت این تشکل و سطح خدمات‌دهی آن شد که خرید ساختمان کنونی کانون از جمله اقدامات مفید، ماندگار و دوراندیشانه‌ی دوره مسئولیت وی بوده است.
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه خوشبختانه این تشکل در هر دوره با تلاش رییس و همراهی اعضای هیات مدیره از هر نظر رشد کمی و کیفی داشته است، عنوان داشت: در این میان نمی‌توان منکر زحمات و خدمات ارزشمند مهندس علی‌حیدر عبدی‌پور شد که از سال 1396 تا 1398 عهده‌دار مسئولیت ریاست کانون بوده است.
حجت والیزاده تصریح کرد: امیدوارم تلاش هیات مدیره کنونی کانون نیز در راستای همت همکاران‌مان در ادوار گذشته باعث ارتقاء کانون و افزایش کمی و کیفی سطح خدمات به کارشناسان گرامی و رضایت آن‌ها شود و در آینده از آن به خوبی یاد شود.

دیدگاه‌ها  

#1 ناصر 1399-10-09 13:11
با سلام ،،
این کانون چه نظر لطفی به شما دارد که هر کاری میکند توسط یافته گرامی با آب و تاب و عکس و تفصیل و غیره بازتاب داده می شود !!؟
نقل قول کردن
#2 علی 1399-10-10 09:18
نصب چهارتا قاب عکس رو دیوار چه کار مهمی محسوب میشه که یافته هم زیر بار اتشار خبرش رفته .
نقل قول کردن
#3 رضاپور 1399-10-11 03:21
خبر خیلی مهمی بود بسیار مهم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا