یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یحیی ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت گفت: بی‌انصافی است که به‌جای خسته نباشید افکار عمومی را در سراسر کشور ملتهب کنیم و به خاطر اختلاف‌سلیقه با وزیر اعتماد مردم را نسبت به حوزه درمان کاهش دهیم.
یحیی ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت در گفتگو با «نماینده» دربارۀ استعفای معاون وزیر بهداشت گفت: نسبت به آقای ملک‌زاده ارادت داریم اما نباید استعفا می‌کردند زیرا خودشان یکی از صاحب‌نظران در مقولۀ مدیریت کرونا و یکی از مشاوران و وزیر بهداشت بوده‌اند.
نماینده دلفان و سلسله با اشاره به اینکه افزود: ایشان که خودشان را در زمینه مدیریت کرونا مدعی مسئولیت می‌دانستند اگر ضعفی در کار می‌بینند خودشان یکی از کسانی هستند که باید پاسخگو باشند.
وی افزود: اگر ضعفی در کار نبوده ایشان با ایجاد فضای روانی و التهاب به‌گونه‌ای رفتار کرده‌اند که گویی در حوزه بهداشت و درمان کوتاهی شده است؛ ظلمی در حق کادر درمان و پزشکان است که انگار تلفات سنگین به وجود آمده تقصیر کادر بهداشت درمان و پزشکان است. این فضاسازی رسانه‌ای در حالی است که وزیر محترم و مجموعه وزارتخانه چه پزشکان و کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا در تلاش هستند.
ابراهیمی گفت: بی‌انصافی است که به‌جای خسته نباشید افکار عمومی را در سراسر کشور ملتهب کنیم و به خاطر اختلاف‌سلیقه با وزیر اعتماد مردم را نسبت به حوزه درمان کاهش دهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد این التهاب و بی‌اعتمادی مردم نسبت به کادر درمان گناه نابخشودنی است و آقای ملک‌زاده باید جواب دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1399-09-02 14:34
خوشبختانه مردم میفهمند کی حقیقتو میگه یک نفر حرف درستو زد هزار نفر قصد تخریبشو دارن
نقل قول کردن
#2 محمد 1399-09-02 17:55
البته در برخی موارد عملکرد جناب وزیر محل انتقاد هست و بعنوان مسول بالاترین مقام بهداشتی درمانی باید پاسخگو باشند همچنان که زحمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان جای تقدیر دارد.اگر اقای وزیر تا این حد به عملکرد خود اطمینان دارند پس چرا وضعیت کرونا در کشور ما به این شکل است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا