یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق منزل و مشاعات ساختمانی با 50 فقره سرقت در شهرستان "بروجرد"خبر داد.
به گزارش یافته، سردار " حاجی محمد مهدیان نسب " پنج‌شنبه 29 آبان در جمع خبرنگاران گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان بروجرد، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی بروجرد با تحقیقات محسوس و نامحسوس و پوشش نقاط جرم خيز در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در تحقیقات و بازجویی‌های انجام‌شده متهم به 50 فقره سرقت منزل و مشاعات ساختمانی معترف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
سردار مهدیان نسب در پايان ضمن هشدار به هنجارشکنان از شهروندان خواست ضمن رعايت هشدارهاي پليسي، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، قبل از هر اقدامي بلافاصله با مرکز فوریت‌های پليسي 110 تماس حاصل نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر هوشنگ 1399-08-29 13:12
متأسفانه به دلیل فشار اقتصادی به اقشار کم درآمد یا بهتر بگوییم بدون درآمد و بیکار سرقت زیاد شده است پلیس بجای تلاش برای دستگیری این افراد که هیچ دردی را دوا نمی کند نه مالی به صاحبش بر می گردد و یک نفر هم به زندان می رود و یک خانواده بی سرپرست می شود باید ریشه این سرقت ها جستجو شود وقتی بیکاری بیداد می کند اقدام به سرقت بسیار طبیعی است لذا پلیس افتخار نکند که سارقان زیادی دستگیر کرده پلیس باید ریشه این سرقت را بخشکاند خیلی از سارقان قبلا آدم های آبرومندی بودند ولی با این اوضاع کرونا و بیکاری شاید خطا کار شدند وعده های دولت هم که همه دورغ است و به اقشار متضرر از کرونا کمکی نمی شود پلیس دنبال این مسایل باشد وگر نه در آینده همه ما سارق محسوب می شویم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا