یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان


سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان منصوب شد.
به گزارش یافته، بختیار رازانی به عنوان سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان منصوب شد.
رازانی از 6 مهرماه 95 تصدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان را بر عهده داشت.
رازانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد صنایع و معاونت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی البرز از سوابق کاری وی است.
از 21 تیرماه 94 محمدرضا صفی خانی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان را بر عهده داشت.
پیش از وی نیز قدرت‌الله ولدی از 22 اردي‌بهشت سال 93 به مدت 1 سال و 4 ماه سکان این نهاد را در دست داشت.
قابل ذكر است مراسم معارفه بختیار رازانی صبح چهارشنبه 28 آبان‌ماه با حضور ایرج حسن‌پور مدیرکل امور استان‌های وزارت صمت، اسد عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و جمعی از مدیران استانی، برگزار شد.



دیدگاه‌ها  

#1 رضوانی بروجرد 1399-08-28 13:54
ضمن تبریک وخوش آمد گویی به جناب رازانی مطالبی از روی حسن نیت وآینده ای رو به جلو برای مدیریت این سازمان عریض وطویل خدمتتان ارائه میگر دد باشد به خوبی مورد بهره برداری مفید قرار بگیرد:۱ مستحضر می باشید به علت عدم نظارت مدیریت سابق وحراست دهها ساله این سازمان پنح نفر از جمله معاون این سازمان به حبس طویل المدت و جزای نقدی محکوم شدند که آبرو وحیثیت این سازمان را در سطح ملی مورد خدشه وچالش قرار داد که به این زودی زود این لکه نگ از این سازمان پاک نخواهد شد ۲ -در وهله اول انتصاب مدیری قوی و توانمند برای اداره حراست وعزل مسوول حراست فعلی به علت عملکرد بسیار ضعیفش در طی مدیریت دوازده ساله اش۳-انتخاب معاونین توانمند وبه روز۴-تغییرات انی و عاجل در مدیریت ادارات صمت شهرستانها۵-نظار ت بلافصلجنابعالی بر مجموعه تازه نفس.با این وجود امیدی به آینده این سازمان خواهد بود ودر غیر این صورت حالت روزمرگی این سازمان هر روز بد تر از دیروز خواهد بود انشااله موفق باشید
نقل قول کردن
#2 مسعود 1399-08-28 16:21
ضمن تبریک به ایشان، لطفا با جدیت بحث گرانفروشی در خرماابد و مخصوصا مغازههای خ انقلاب، 20 متری دهخدا و 16 متری را پیگیری فرمایید. به والله مغازه داران داد مردم را دراوردند.
نقل قول کردن
#3 واقع بین 1399-08-29 14:46
جناب رزانی از مدیران خوب بومی هستند ولی بنده خدا با دست خالی
چکار میتواند بکند مدیریت های فشل و سیاسی قبلی باعث خروج کارشناس توانمند ومنفعل شدن مابقی کارشناس دیگر شده آرزوی توفیق برای ایشان داریم
نقل قول کردن
#4 اکبری 1399-09-04 20:50
کاش وضعیت مدیریت مسولان رسیدگی میشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا