یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی و غیر رسوبی موجود در پارکینگ‌های استان از 17 آبان ماه خبر داد.
به گزارش یافته؛ سرهنگ "مرتضی چغلوند" در تشریح این خبر گفت:  جهت جلوگیری از ضرور و زیان اموال عمومی و انباشت موتورسیکلت‌های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه ،دستورالعملی در این خصوص تهیه و جهت اجرا به پلیس راهور استان‌ها ابلاغ شده است.
وی افزود: بر اساس این دستورالعمل مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی خود و اسناد موتورسیکلت به پلیس +10 و یا برنامه کاربردی "پلیس من" و در صورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص موتورسیکلت خود را ثبت و تسلیم مرجع خواهان کنند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان تأکید کرد: ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی و غیر رسوبی موجود در پارکینگ‌های استان از ۱۷ آبان ماه آغاز می‌شود.


دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد 1399-08-17 21:22
یکی نیست بپرسه در این اوضاع کرونا که تمامی بانک ها، پلیس +10، و... تعطیل شده اما باز هم مشکل داریم این چه تصمیم متضادیه. اونهم حضوری؟؟!!
نقل قول کردن
#2 منصوری 1399-08-18 08:28
گر حکم کنند که مست گیرند - در شهر هر انچه هست گیرند -خلاف کارها که توقیف نمیشوند می ماند در این بین 837000دستگاه موتور انبار شده در پارکینگ ها با سرمایه ای بیشتر از 4200 میلیارد تومان مردم که در زیر افتاب فسیل و یا لو بر شده اند حالا بیا جریمه و پول پارکینگ را بده و ببر و گرنه میفروشیم و تا مرحله بعد بگیر بگیر -والا داروغه هم اینچنین کار نمی کرد که شما.......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا