یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بااشاره به پایان ماموریت پنج ستاد معین بازسازی در استان از ادامه کار واحدهای سیل‌زده باقی‌مانده توسط بنیاد مسکن لرستان خبر داد.
مسعود رضایی با قدردانی از زحمات ارزشمند ستادهای بازسازی مستقر در شهرستان‌های پل‌دختر، دلفان، چگنی، ازنا و الیگودرز گفت: عملیات بازسازی مناطق سیل زده لرستان با پیشرفت حدود ۹۶ درصدی در مراحل نهایی است.
وی با اشاره به اینکه تمامی ۲۰ هزار واحد تعمیری، به سرانجام رسیده‌اند ادامه داد: از مجموع ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد تخریبی شناسایی‌شده‌ی استان تعداد ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد روستایی و مابقی شهری بوده‌اند.
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به اتمام مأموریت ستادهای بازسازی معین در لرستان تصریح کرد: بازسازی واحدهای باقیمانده توسط بنیاد مسکن لرستان تکمیل خواهد شد و متقاضیان برای تکمیل واحدهای خود باید به شعب بنیاد مسکن شهرستان محل سکونتشان مراجعه نمایند.
رضایی گفت: به‌طورمعمول برنامه زمان‌بندی بازسازی‌ها یک‌ساله است و این مهم در خصوص مناطق سیل‌زده لرستان به دلیل شیوع بیماری کرونا، افزایش قیمت‌ها، تأمین زمین موردنیاز واحدهای در حریم و بستر رودخانه و مکان‌یابی جدید نیاز به زمان بیشتری داشت و به طول انجامید.
وی با تأکید بر مشارکت محور بودن کار بازسازی و لزوم همکاری مردم در این امر اظهار کرد: برخی از سیل‌زدگان زیربنای بیشتری برای واحدهای مسکونی جدید در نظر گرفته و برخی توان مالی و آورده کمتری داشته‌اند که با توجه به شرایط موجود لازم است واحد خود را در حد بهره‌برداری آماده نموده تا قبل از شروع بارش‌های جدید در امنیت کامل در واحدهای احداثی خود اسکان یافته و به‌مرور تکمیل و به اتمام برسانند.

پایان مأموریت ستادهای معین بازسازی در مناطق سیل‌زده لرستان



دیدگاه‌ها  

#1 Range 1399-07-06 07:54
من از ستاد معین شهرستان چگنی بخضوض مهندس نظری که زحمت زیادی کشیده اند تشکر میکنم (جودکی -کوماس)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا