یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار ابتلای قطعی به کووید 19 و فوت ناشی از این بیماری را اعلام کرد.
 به گزارش یافته، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز 4 مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و 563 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که چهار هزار و 23 نفر از آن‌ها بستری شدند.
 وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به 439 هزار و 882 نفر رسیده، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، 207 بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و 222 نفر رسید.
 دکتر لاری تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون 369 هزار و 842 نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و 4 هزار و 23 نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
به گفته وی، ستانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.


دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1399-07-04 16:28
مردم رعایت نمی کنند و دلیل دیگر هم گران بودن ماسک های استاندارد و مواد ضدعفونی کننده است.اگر دولت لااقل نیم بها ماسک و مواد ضد عفونی کننده را در اختیار مردم قرار دهد شیوع کرونا بمراتب کمتر می شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا