یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار مجلس گفت: جلسات مشترک متعددی تاکنون با مسئولان مرکز پژوهش‌ها و سازمان برنامه و بودجه برای آسیب‌شناسی برنامه ششم و ایجاد آمادگی برای بررسی و تدوین برنامه هفتم توسعه برگزار شده و ادامه خواهد داشت.
محمد خدابخشی عضو کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به برنامه‌ریزی این کمیته برای آسیب‌شناسی برنامه پنج‌ساله ششم توسعه گفت: جلسات مشترک متعددی تاکنون با کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان برنامه‌وبودجه برای بررسی ارتباط میان بودجه سنواتی و برنامه‌های 5 ساله توسعه در این کمیته برگزار شده است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس اظهار کرد: جلسات مشترک این کمیته با مسئولان مربوطه در راستای ایجاد آمادگی مجلس برای تدوین برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه ادامه خواهد داشت.
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: قرار شده، در جلسات کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار طی آسیب‌شناسی برخی احکام برنامه ششم توسعه مانند الزام دولت به اندازه‌گیری کارایی و بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی واحدهای عملیاتی و یا کاهش 15 درصدی حجم ساختار دولت، آمادگی نسبی برای تدوین برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه در مجلس ایجاد شود.

برگزاری جلسات مشترک با دولت برای ایجاد آمادگی تدوین برنامه هفتم توسعه



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا