یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه راه‌اندازی پایانه صادرات آبزیان در اولویت قطب تولید آبزیان قرار بگیرد، گفت: کاهش نرخ بیکاری در دورود و ازنا با ایجاد چهار سایت شیلات مطالعه شده در مسیر رودخانه ماربره و مروک محقق می‌شود.
حسین گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تولید آبزیان در دورود و ازنا، گفت: علیرغم همه محدودیت‌ها سالانه ده هزار تن ماهی سرد آبی و گرم آبی در شهرستان‌های دورود و ازنا تولید می‌شود و به سرعت زمینه رشد دارد بنابراین ما نیازمند راه‌اندازی پایانه صادرات آبزیان به عنوان قطب منطقه هستیم.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی همچنین تأمین اعتبار برای پروانه‌های بهره‌برداری صادره و سرمایه در گردش تعاونی‌های آبزی پرور منطقه را خواستار شد.
 گودرزی همچنین با نظر به بیکاری جوانان جویای کار در دو شهرستان خواستار ایجاد چهار سایت شیلات مطالعه شده در مسیر رودخانه ماربره و مروک شد.
در این دیدار معاون شیلات و آبزیان وزارت جهاد کشاورزی با تایید مزیت دو شهرستان دورود و ازنا به عنوان قطب آبزی پرور استان و منطقه، دستور تأمین اعتبار برای مطالعه چهار سایت جدید، برداشتن سقف در میزان اعتبارات تأسیس مزرعه و سایت‌های جدید و سرمایه در گردش برای تعاونی‌های تولید آبزیان را صادر کرد.
در این دیدار که بیرانوند مدیر کل شیلات استان نیز حضور داشت، معاون شیلات و آبزیان کشور ضمن موافقت با تأمین اعتبار برای راه‌اندازی پایانه صادرات ماهی در منطقه افزود: سیاست وزارت جهاد کشاورزی توسعه تولید آبزیان تا مرز صد هزار تن تا چهار سال آینده در استان لرستان است.
 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه راه‌اندازی پایانه صادرات آبزیان در اولویت قطب تولید آبزیان قرار بگیرد یادآور شد: کاهش نرخ بیکاری در دورود و ازنا با ایجاد چهار سایت شیلات مطالعه شده در مسیر رودخانه ماربره و مروک محقق می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 ازنایی 1399-06-26 20:46
رودخانه ماربوره دیگر گنجایش استخرهای پرورش ماهی ندارد و به شدت تخریب شده و آب آن هم آلوده شده و ماهیان بومی از بین رفته .
جناب گودرزی کشاورزی و صنعت را باید برای کاهش بیکاری توسعه داد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا