یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: خدا را گواه می‌گیرم که وقتم را صرف خدمت به مردم کرده و دنبال منافع و گرایش‌های شخصی، سیاسی و طایفه‌ای نبوده‌ام.
به گزارش یافته، محمد شریفی مقدم شهردار خرم‌آباد در نشست علنی امروز شنبه ۲۲ شهریور شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به مسائل مطرح‌شده در روزهای اخیر گفت: همه می‌دانند که من در چه شرایطی شهر را تحویل گرفتم و اکنون در چه وضعیتی هستیم و چه تحولاتی در این دوره صورت گرفته است.
وی افزود: زمانی که بنده به‌عنوان شهردار انتخاب شدم شهرداری در وضعیت بحرانی قرار داشت و حقوق برخی از سازمان‌ها تا ۹ ماه به تعویق افتاده بود ولی اکنون بیشتر مناطق و سازمان‌ها از این لحاظ وضعیت مناسبی دارند.
شریفی مقدم با اشاره به وضعیت رکود و تورم کشور و همچنین بحران‌های ناشی از کرونا گفت: با وجود همه‌ی این مشکلات و کاهش درآمدهای شهرداری ما توانستیم بسیاری از پروژه‌ها را تا حد قابل قبولی پیش ببریم و کارهای بزرگی را انجام دهیم.
وی ادامه داد: حجم آسفالت شهرداری نسبت به سال‌های گذشته چند برابر شده است و ما حدود ۲۷ میلیارد تومان را در این بخش هزینه کرده‌ایم که یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود.
شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: بعد از ۷ سال در هفته‌های آینده طرح تفصیلی ابلاغ خواهد شد که گامی بزرگ محسوب می‌شود همچنین می‌توان به حل مشکل انتقال پادگان ۰۷ و اجرای بخش عمده‌ای از پروژه‌های مربوط به مدیریت دفع آب‌های سطحی اشاره نمود.
وی افزود: ما اخیراً با وجود شرایط بغرنج مالی یک وام سنوات گذشته را که با جرائم به هفت و نیم میلیارد تومان رسیده بود تسویه نمودیم همچنین بدهی مالیاتی مربوط به ۱۴ سال گذشته شهرداری را نیز پرداخت کردیم.
شریفی مقدم با تأکید لغو هر گونه استخدام به علت حجم بالای نیروی انسانی شهرداری یادآور شد: ما توانستیم بسیاری از املاک از دست رفته شهرداری را بازپس بگیریم و همچنین حقوق شهرداری را در جاه‌های مختلف احیا کنیم.
وی با تأکید بر اهتمام شهرداری به حل قضیه برج‌های دوقلو گفت: در قرارداد پروژه برج‌های دوقلو به شهرداری خیانت شده است و ما سعی کرده‌ایم با رایزنی با مسئولین و حمایت استاندار محترم شرایط را به نفع شهرداری پیش ببریم و به‌زودی این مشکل نیز حل خواهد شد.
شهردار در مورد وضعیت جمع‌آوری زباله شهری گفت: ما در مقاطعی کلیه اختیارات را به معاونین تفویض نمودیم که متأسفانه ضعف‌هایی وجود داشت ولی با تغییرات صورت گرفته حرکت بزرگی در این زمینه آغاز شده است که از آن جمله می‌توان به نخاله برداری گسترده و پاک‌سازی دریاچه کیو‌ در روزهای گذشته اشاره کرد.
شریفی مقدم در پایان تأکید کرد: امیدواریم شورای شهر به ما کمک کند تا تغییرات لازم را در بدنه شهرداری انجام دهیم تا بتوانیم به‌تبع آن تغییرات اساسی را در سطح شهر به وجود بیاوریم.

دیدگاه‌ها  

#1 ناصر اویسی 1399-06-23 10:41
سلام آقای شریفی از کارکنان موثروپاکدامن شهرداری بوده ولازم است شورای محتر شهرهمکاری لازم را با ایشان داشته باشند این یکی بابا اومده کارکنه بذاریدکارشو بکنه برای کاراومده دلسوخته شهرداریه .وسلام بااحترام به همه مردان کاروتلاش *اویسی بازنشسته امروزومدیرامورا داری ورییس کارگزینی ورییس اداره بازرسی شهرداری خرم اباد
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1399-06-25 21:46
اگه کسی هم میاد از روی دلسوزی کاری برای شهر انجام بده بازم عده ایی شروع به مانع تراشی می کنند.لااقل بزارید مدتی کار کنه عملکردش مشخص بشه اونوقت ساز مخالف بزنید.
نقل قول کردن
#3 جودکی 1399-06-28 16:49
رودخانه خرم‌آباد را لایروبی کنید و پل کمالوند را تکمیل کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا