یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در هیچ منطقه‌ای از استان تعطیلی فراگیر نداریم.
به گزارش یافته، نخعی در گفتگو با بخش خبر شبکه افلاک به تشریح جزییات کامل آخرین وضعیت بازگشایی مدارس در هفته آینده پرداخت و گفت: سلامت دانش آموزان برای ما بسیار مهم است و حساسی ستاد مبارزه با کرونا هم در همین راستا است.
وی با تاکید بر این که اولویت ما آموزش حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، افزود: بر اساس ابلاغیه‌های رسمی در هیچ منطقه‌ای اعم از زرد و یا قرمز تعطیلی فراگیر نداریم.
نخعی با اشاره به آموزش حضوری حتی در 5 شهر استان (شهرستان‌های الیگودرز، نورآباد، بروجرد، نواحی یک و دو خرم‌آباد و الشتر) که دارای وضعیت قرمز هستند، گفت: در این 5 شهر، کمتر از 50% مدارس فردا دایر خواهد بود و فقط مدارسی که اطمینان داریم پروتکل‌ها را بر اساس امکاناتی که دارند رعایت می‌کنند باز هستند و مابقی مدارس به‌صورت غیرحضوری خواهند بود.
وی با تأکید بر این که هیچ الزامی و اجباری برای حضور دانش آموزان نیست، افزود: والدین نگران نباشند و نگرانی‌های اولیا را درک می‌کنیم و برای حضور دانش آموزان اجباری در کار نیست و به والدین توصیه می‌شود: چنانچه دانش آموزان علائمی دارند از فرستادن آن‌ها به مدرسه اکیداً خودداری شود.
نخعی خواستار استمرار در نظارت بر کار مدارس توسط دانشگاه علوم پزشکی شد و گفت: از والدین هم می‌خواهم در مدرسه حضور پیدا کرده و ‌شرایط مدرسه را ببینند و اطمینان حاصل کنند که در آن‌ها پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.
وی در پایان شماره تلفن ۳۳۴۰۵۰۰۴ و یا شماره پیامکی ۵۰۰۰۱۴۴۴۴۴ را برای بیان نقطه نظرات مردم اعلام کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-06-22 02:56
من که جگر گوشه هامو نمیفرستم حالا شما مرتب بیانیه بده و توجیه کن وقتی در سالهای گذشته مسوولیت صدمه دانش آموز در مدرسه رو به عهده نمیگرفتید الان چطور برای کرونا مسوولیت مرگ بچه ها رو به عهده میگیرید
نقل قول کردن
#2 مریم 1399-06-22 10:07
نه با شاد کسی چیزی یاد میگیره .نه با حضوری امنیت واعتمادی هست فقط استرس وسردر گمی اولیا داره مشکل ساز میشه
نقل قول کردن
#3 شهروند 1399-06-22 21:59
کدوم پروتکل ها رعایت میشه
شما مایع دستشویی هم ندارید ، کجا پروتکل ها رعایت میشه
چرا با جان بچه های مردم بازی میکنید؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا