یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از تداوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "عباس دولتشاهی" اظهار داشت: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه‌ریزی‌های مستمر و به‌منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی در ماه گذشته مأموران انتظامی شهرستان موفق به انهدام 7 باند سرقت شدند.
وی بیان داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصدهای صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی 188 نفر سارق شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضا دستگیر که به 333 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد افزود: در بحث مبارزه با سوداگران مرگ 3 نفر که در سطح شهرستان اقدام به خرده‌فروشی و توزیع مواد مخدر کردند شناسایی و طی عملیات متعدد دستگیر و مقدار 7 کیلو و 350 گرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و 206 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به‌منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند.
سرهنگ دولتشاهی گفت: در راستای همین طرح 728 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا به‌صورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و ... بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.
وی افزود: در این مدت تعداد 16 محموله کالای قاچاق شامل لوازم‌خانگی. پارچه. پوشاک. لوازم‌خانگی به ارزش تقریبی 97 میلیارد ریال کشف شد.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم‌آباد با شدت ادامه دارد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا