یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی مدیرانی در خرم‌آباد، برای تثبیت مدیریت شان از هیچ خوش‌خدمتی به نمایندگان دریغ نمی‌کنند.
به گزارش خبرنگار یافته، مهرداد ویسکرمی در نشست خبری که روز شنبه یکم شهریورماه در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد با اشاره به نقش رسانه‌ها در جامعه گفت: خبرگزاری‌ها و نشریات ازجمله اقشاری هستند که با وجود نداشتن امکانات کافی، نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی دارند و می‌توانند در فضاسازی و پیشبرد اهداف دولت تأثیرگذار باشند.
 
مدیر ضعیف را تحمل نمی‌کنم
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: من در راستای وظیفه قانون‌گذاری و نظارت، به هیچ وجه، در رأس کار بودن یک مدیر ضعیف را تحمل نمی‌کنم و بعد چند بار تذکر، حتماً به دنبال تغییر وی می‌باشم.
وی گفت: دخالت در عزل و نصب‌ها در استان توسط نمایندگان هم می‌تواند مفید باشد و هم مضر که متأسفانه به دلیل تجارب تلخ گذشته، دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها، تصوری بدی را برای همگان به وجود می‌آورد.
او اظهار کرد: من به‌شخصه به هیچ عنوان هیچ گونه سفارشی را در این باره نمی‌پذیرم و هیچ دخالتی در عزل و نصب‌ها ندارم مگر این که مدیری در کار خود کوتاهی کند که در این صورت نمی‌توانم کوتاه بیایم.
ویسکرمی افزود: متاسفانه برخی مدیرانی در خرم‌آباد، برای تثبیت مدیریتشان از هیچ خوش‌خدمتی به نمایندگان دریغ نمی‌کنند، لذا چگونه می‌توان از این گونه افرادی انتظار کاری جهادی را داشت!
او اظهار کرد: منظور من از تعویض مدیر، دخالت بی‌حساب و کتاب نیست.
 او معتقد است که تا زمانی که یک مدیر کرامت انسانی نداشته باشد نمی‌توان از وی انتظار کار کردن را داشت.
او گفت: در تجربه استان‌های موفق دیده می‌شود که گاه در یک دستگاه در طول چهل سال گذشته فقط 5 بار تعویض مدیر را تجربه کرده است حال‌آنکه در شهر ما، برخی تغییر و تحول را فقط در تغییر مدیران می‌بینند حال آن که تغییرات پی‌درپی مدیران در سال‌های گذشته، لرستان را نابود کرده است.
وی افزود: وقت آن رسیده که برخی نمایندگان استان، اجازه دهند که مدیران کارشان را انجام دهند.
وی گفت: با توجه به شرایط و مشکلات استان، باید برای انجام کار، پروژه پیش رفت و با برقراری اتحاد میان نمایندگان استان، به دنبال مطالبات جدی لرستان بود.
 
وحدت شرط موفقیت ماست
وی ادامه داد: به نظر من وقت آن رسیده که سنت حسنه شفافیت در رفتار نمایندگان شکل گیرد.
ویسکرمی گفت: وحدت نمایندگان شرط موفقیت ماست و باید نمایندگان استان، یکدست به دنبال مطالبات استان باشند.
او گفت مجلس مغز متفکر جامعه است و باید قانون‌هایی جامع مانع و کامل باشد تا به حل مشکلات جامعه کمک کند. وی افزود: باید دولت به‌صورت جهادی به دنبال حل مشکلات مردم باشد و خودکار عمل کند. ویسکرمی گفت: مجلس نیازمند تغییری عمیق در این باره است.
وی افزود: وقت آن رسیده که برخی مدیران به جای تلف کردن وقت شان در تعویض ناظم فلان مدرسه و مدیر فلان ارگان، به فکر حل مشکلات مردم باشند.
ویسکرمی گفت: به عنوان مثال، نمایندگان استان تا به حال برای گرفتن حق آبه لرستان با هم همدل نبودند و به صورت علمی جلو نرفتند که همین باعث شد که در این باره به نتیجه‌ای نرسیدیم.
 
 دیگر نباید کلاه سرمان رود
ویسکرمی ضمن انتقاد از برخی منصوبات، افزود: وقتی اختصاص بودجه به میزان نود درصد در دست وزراست نمی‌توان در این باره انتظار معجزه داشت.
وی با گلایه از عملکرد دولت در اختصاص بودجه سیل به لرستان گفت: درست نبود که بودجه حوزه سدسازی را به سیل اختصاص دهند.
او ادامه داد: باید مواظب باشیم از این پس کلاه سرمان نرود.
ویسکرمی بیان داشت: در پرونده برخی پروژه‌های سنگین چون راه‌آهن دیده می‌شود که در برهه‌ای از زمان فقط 4 میلیارد تومان برای تکمیل راه‌آهن ردیف بودجه در نظر گرفته شده است که به نظر من این رقم، به تمسخر گرفتن ماست!
 
 
 

فاطمه دارابی- پایگاه خبری یافته

نمایندگان استان برای گرفتن حق آبه لرستان همدل نبوده‌اند
ادامه دارد...

دیدگاه‌ها  

#1 رضا-س 1399-06-02 10:28
با 4 میلیارد تومان یک واحد آپارتمان را نمی توان به اتمام رساند ، دولت با این مبلغ می خواهد راه آهن بسازد؟ این مقوله نیاز به پیگیری مکرر نمایندگان و مسئولین استان دارد.دولت از جمله وزیر راه و وزیر نیرو به طور شفاف به نمایندگان بگوید درسال 99 چقدر می خواهد در پروژه های عمرانی کلیدی استان لرستان مثل راه آهن و سدسازی هزینه کند؟با وعده سرخرمن که نمی شود کار کرد.
نقل قول کردن
#2 علیرضا 1399-06-02 11:47
یه سرو سامانی به اداره کل ورزش و جوانان بدین لطفا هر کی یه ساز میزنه
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1399-06-02 14:00
آقای ویسکرمی نظرتون درباره عملکرد استانداری،چیست؟
نقل قول کردن
#4 Armin 1399-06-02 19:43
به نقل از حمید ت:
آقای ویسکرمی نظرتون درباره عملکرد استانداری،چیست؟

گل گفتی
نقل قول کردن
#5 کوشکی 1399-06-02 20:13
احسنت درود به شرفت اگر نمایندگان قبلی همدل بودند که خوزستان با ساخت سد در لرستان مخالفت نمیکرد
نقل قول کردن
#6 ن.ل 1399-06-03 03:05
جناب ویس کرمی شما هم به اندازه رحیمی نسب داد حق آبه لرستان را بزن به قولی اول برادری را ثابت سپس دنبال ارث بیا...
نقل قول کردن
#7 شهروند 1399-06-03 12:29
یه لطفی بکنید در بنیاد شهید هم تغییر مدیریتی ایجاد کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا