یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ریاست آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: بزرگ‌ترین موانع بر سر راه گسترش شیرهای هیدرانت در شهر خرم‌آباد علاوه بر کمبود منابع و گسترش روزافزون محدوده شهری، امنیت شیرهای نصب شده است.
به گزارش یافته، حمید علیرضایی در خصوص کاربرد شیرهای هیدرانت در کاهش میزان خسارات ناشی از حریق اظهار داشت: اصلی‌ترین ابزار آتش‌نشانی در مهار حریق، آب است و مهم‌ترین منبع تأمین آب مصرفی خودروهای آتش‌نشانی، شیرهای هیدرانت نصب شده در سطح شهرها می‌باشند و بایستی با افزایش جمعیت در هر منطقه و افزایش محدوده شهری، تعداد شیرهای هیدرانت این مناطق نیز افزایش یابد.
وی با اشاره به این مطلب که بزرگ‌ترین موانع بر سر راه گسترش شیرهای هیدرانت در شهر خرم‌آباد علاوه بر کمبود منابع و گسترش روزافزون محدوده شهری، امنیت شیرهای نصب شده است خاطرنشان کرد: طی بررسی‌های کارشناسان سازمان آتش‌نشانی مشخص شد عده‌ای افراد سودجو با دست‌کاری شیرهای هیدرانت اقدام به جدا کردن و سرقت اجزاء و گاها خود شیرها نموده‌اند که این کار باعث از سرویس خارج شدن شیرهای مذکور شده و سبب اخلال در ایمنی شهر می‌شود.
علیرضایی در پایان ضمن تأکید بر ادامه روند جانمایی، نصب و رفع نقص شیرهای هیدرانت سطح شهر با همکاری آبفای خرم‌آباد، از همشهریان فهیم خرم‌آباد خواست تا در صورت مشاهده هرگونه دست‌کاری شیرهای آتش‌نشانی توسط افراد سودجو، مراتب را سریعاً به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد و یا پلیس ۱۱۰ جهت پیگیری و برخورد با این افراد اطلاع داده و همچنین رفع نقص شیر مذکور اقدام نمایند.

شاهرخی/روابط عمومی

دیدگاه‌ها  

#1 بیژن 1399-06-01 15:17
فقر اقتصادی باعث فقر فرهنگی می شود.
نقل قول کردن
#2 مسعود 1399-06-01 22:34
پاییز گذشته شیر اتش نشانی ساختمان ما و چند ساختمان را دزدیدن، سریعا شکایت و دستگیر شد. اقای دزد به همراه پدر بزرگوارشان شرکت تاسیساتی دارد. بهش رضایت ندادیم.
نقل قول کردن
#3 علی 1399-06-03 08:47
به نقل از بیژن:
فقر اقتصادی باعث فقر فرهنگی می شود.

تاثیر فقر فرهنگی بر فقر اقتصادی بیشتر است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا