یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس، مدعی شد که در رابطه با اعتبارات سیلاب و کرونا سر لرستان کلاه رفته و خواستار شفاف‌سازی مسئولان در این رابطه شد.
به گزارش مهر، مهرداد ویسکرمی شامگاه پنج‌شنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه افلاک با تأکید بر اینکه یکی از بحث‌های اصلی لرستان حوزه آب است، اظهار داشت: به وزارت نیرو و مسئولان آب لرستان اعلام می‌کنم که در چهار سال نمایندگی خود اگر شده هیچ کار دیگری انجام ندهم، باید بخش آب حوزه انتخابیه خود را حداقل به جایی برسانم.
 
در بحث سیلاب «یک کلاه» و در کرونا نیز «نصفه کلاهی» سرمان رفته است
وی با بیان اینکه به گفته یکی از کارشناسان حوزه آب حتی در بحث سیلاب نیز سر ما کلاه گذاشته‌اند، گفت: اعتباری که سال قبل برای پروژه‌های سدسازی لرستان در نظر گرفته می‌شد را به نام سیلاب به ما پرداخت کرده‌اند و سپس اعتبار سدها را کم کرده‌اند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس شنیده‌های ما، اعتباری که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به گیلان پرداخت کرده بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: این در حالی است که برای لرستان در بحث کرونا پنج میلیارد در نظر گرفته شده است اگر این امر اشکالی دارد با سند و مدرک اعلام کنند.
ویسکرمی ادامه داد: بعدها که صدای این موضوع درآمده و حرف‌هایی زده شده، این پنج میلیارد به ۳۵ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
وی با تاکید بر اینکه در بحث سیلاب «یک کلاه» و در کرونا نیز «نصفه کلاهی» سرمان رفته است، بیان داشت: اعتبار پروژه‌های سدسازی را به اسم سیلاب اختصاص داده‌اند که البته ممکن است به دلایلی نشود آن را جذب کرد، در بحث کرونا گیلان و مازندران ظاهراً ربط بیشتری به آقای «نوبخت» داشته‌اند و پنج میلیارد برای لرستان در نظر گرفته شد که با حرف‌ها و صحبت‌هایی که زده شد به ۳۵ میلیارد افزایش پیدا کرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این عدد نیز یک‌سوم استان گیلان است، افزود: این‌ها را کارشناسان «چیز بلد» به من گفته‌اند و اگر اشکالی دارند مسئولان اعلام کنند.
 
هشدار به وزارت نیرو در بحث اختصاص حق آبه لرستان
ویسکرمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محصول زعفران لرستان، اظهار داشت: یکی از نمایندگان گفته که میزان کشت زعفران ما زیاد است، زیاد بودن دلیل بر بالا بودن کیفیت نیست، همین حالا ادعای ما این است که دو درصد زعفران ایران را تولید می‌کنیم، اما بر اساس فاکتورهای سه‌گانه‌ای که وجود دارد کیفیت این دو درصد بالا است.
وی ادامه داد: همه در گذشته غیرت داشته‌اند و دوست داشته‌اند که کاری انجام دهند، اما وقتی که پای مذاکره به عنوان مثال برای گرفتن حق آبه لرستان می‌رسیم، باید با عدد و رقم حرف بزنیم گفت: در این راستا همت ما این است که با کمک کارشناسان داخل و حتی خارج از استان با دست پر و کارشناسی مسائل را پیگیری کنیم.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با هشدار به وزارت نیرو، بیان داشت: ما حتی تا استیضاح وزیر نیرو هم پای کار ایستاده‌ایم، بعضی‌ها فکر نکنند این امر در حد یک توییت است، وظیفه ما این است که از حق و عدالت دفاع کنیم.
ویسکرمی با تاکید بر اینکه ما می‌گوئیم که حق آب ما این میزان است، اگر ندادید پتانسیل‌های قانونی آن وجود دارد و سرمان کلاه هم نمی‌رود که بگویند ببینیم چه می‌شود و دولت تمام شود، گفت: ما بازه زمانی تعیین می‌کنیم، اگر در این بازه زمانی کاری صورت نگیرد ما هم هر کاری که توانستیم انجام می‌دهیم.
وی افزود: رفاقت‌ها سر جای خود، اما از حق آبه لرستان نمی‌توانیم بگذریم.

در بحث سیلاب «یک کلاه» و در کرونا نیز «نصفه کلاهی» سرمان رفته است



دیدگاه‌ها  

#1 مطالبه گر 1399-05-10 14:37
نماینده محترم از طریق آقای بذرپاش پیگیری کنید. اصولگرایان زیادی معتقدند ریاست ایشون غیرقانونی است ولی مهم برای ما الان گرفتن حقمان است. الان که کمک کردی تاجگردن رفته برو و سهم لرستان را بگیر. به قول خودتان نوبخت سهم بیشتری به گیلان داده پس ظاهرا طبق گفته شما قانون و عدالت اجرا نمیشود. شما الان حق لرستان را بگیر از هر راهی که میتوانی چه انقلابی، چه قانونی، چه راهی دیگر که میدانی
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1399-05-10 15:17
این وزیر کم کار از زمان تصدی وزارت نیرو تا کنون هیچ طرح و برنامه ایی برای رفع محرومیت از لرستان در حوزه اب و برق نداشته لطفا پیگیر استیضاح این وزیرباشید.
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1399-05-10 16:16
درود بر نماینده خوب خرم آباد .تا حالا هیچ آدمی اینجور حرفایی نزده بود .خدا خیرت بده که بدنبال گرفتن حق خرم آباد و لرستانی.
نقل قول کردن
#4 رضا-س 1399-05-11 12:28
از گرفتن حق آبه لرستان نباید کوتاهی کنید . چونکه حق طبیعی و خدادادی مردم است و هزینه ای برای دولت ندارد که بهانه بیاورند کفگیر به ته دیگ خورده است.آبی کردن زمینهای دیم ارزش افزوده بالایی برای کشاورزان دارد.شما وضع مالی کشاورزان خوزستان مخصوصاً دزفول را با کشاورزان خودمان مقایسه کنید.
نقل قول کردن
#5 امین 1399-05-11 19:21
کارت خیلی سخته آقای ویسکرمی

اما قبل از هر کاری این مسئولین بومی که در زمینه عدم مطالبه گری حق آبه استان کوتاهی کردن رو باید بازخواست کنید .چون این افراد هم به خود هم به همتبارانشان خیانت کردن.
نقل قول کردن
#6 صارمی 1399-05-11 21:38
به نقل از مطالبه گر:
نماینده محترم از طریق آقای بذرپاش پیگیری کنید. اصولگرایان زیادی معتقدند ریاست ایشون غیرقانونی است ولی مهم برای ما الان گرفتن حقمان است. الان که کمک کردی تاجگردن رفته برو و سهم لرستان را بگیر. به قول خودتان نوبخت سهم بیشتری به گیلان داده پس ظاهرا طبق گفته شما قانون و عدالت اجرا نمیشود. شما الان حق لرستان را بگیر از هر راهی که میتوانی چه انقلابی، چه قانونی، چه راهی دیگر که میدانی
لُرستان هیچکسی را در هیئت دولت ندارد نوبخت رشتی است و طبیعی است بودجه و امتیاز به زادگاهش بدهد دکتر خاکی صدیق خرم‌آبادی بود قرار بود بشه وزیر علوم ولی خودش قبول نکرد
نقل قول کردن
#7 چگنی 1399-05-11 21:39
احسنت دکتر ویسکرمی بخدا نمایندگان و مسئولان گذشته استان پیگیر نبودند مثلا در سیل پارسال لرستان بجای اینکه وزارت نیرو به لُرستان امتیاز بدهد با آبی کردن 550 هزار هکتار زمین جدید خوزستان و آبی کردن آنها موافقت کرد
نقل قول کردن
#8 سپهوند 1399-05-11 21:40
نمایندگان لُرستان اتحاد داشته باشند ما دیگه فرصتی نداریم در مجلس سخنرانی کنند و آمار بالای بیکاری و مهاجرت را بگویند پیگیر طرحهای ناتمام باشند چرا راه آهن دورود به خرم‌آباد و اندیمشک به یکباره کارگاه ساختش جمع شد؟ یافته پیگیر باش
نقل قول کردن
#9 دریکوند 1399-05-11 21:41
خدا وکیلی ویسکرمی و محمودوند از وقتی رفتن مجلس کوتاهی نکردند در مورد حقآبه و لزوم ساخت سد صحبت کردند فقط اینها تنهان بقیه نمایندگان استان کمکشان کنند تنها نباشند
نقل قول کردن
#10 مازیار رشنو 1399-05-11 21:42
ساخت سدهای مخملکوه و زیبامحمد و سراب تلخ لازم است برای خرم‌آباد پس چرا شرکت آب منطقه‌ای کاری نمیکند؟ آب لرستان سالی 12 میلیارد مفت میرود خوزستان
نقل قول کردن
#11 شیراوند 1399-05-11 22:05
خدا پشت و پناهت تمام جوانان بیکار لرستان حمایتت میکنند
نقل قول کردن
#12 شهروند 1399-05-12 19:23
ماشااله.اقای دکتر ویسکرمی عزیز.همان در دانشگاه هم که استاد بودی جز برای رضای خدا کار نمیکردی.اقای دکتر خسته نباشی در این مدت کوتاه از نظر بنده خیلی کار کردی هویت بخشی.تلاش در رفع مشگلاتیکه دیگران از روی کاهلی و نا اگاهی برجای گذاشته اند.کارتان دشوار است ولی چون برای رضای خداست یقین دارم بهترین عملکرد نمایندگان شهر در این دوره رغم خواهد خورد.پاکدستی و برای رضای خداوند و شایسته سالاری بسیار تفاوت دارد با تفکر قبیله گرایی حزبی منفعت شخصی افراد.خدا یارتان
نقل قول کردن
#13 جمشید 1399-05-13 16:22
به لرستان ظلم شده قبلا و الان هم ظلم میکنن و ادامه هم داره
ان شالله که این حرف های شما و همکاراتون مثل نماینده گان و مسئولین سابق تبلیغ نباشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا