یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد با صدور حکمی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خرم‌آباد را منصوب کرد.
به گزارش یافته، طی حکمی از سوی "محمد شریفی مقدم" شهردار خرم‌آباد، بهزاد رضوانی به‌عنوان مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خرم‌آباد منصوب شد.
در مراسم تودیع و معارفه که با حضور مهندس گرمه‌ای معاون توسعه و منابع مدیریت شهرداری خرم‌آباد برگزار شد از زحمات رضا ماجدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شایان ذکر است که رضوانی فوق‌لیسانس علوم سیاسی است و بیست ویک سال سابقه کار در بخش‌های مختلف شهرداری دارد که معاونت شهرداری منطقه یک از سوابق وی است.

رضوانی در حوزه رسانه نیز فعال بود و ده‌ها مقاله در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی در نشریات استانی و چند مقاله در نشریات سراسری داشته و فعال نیز در حوزه‌های مختلف ورزشی از جمله کشتی و فوتبال می‌باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 دیار او برده 1399-05-07 16:17
توجه بفرمائید ایشون با مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی معاون شهردار منطقه یک بودن یعنی به قول علی آقا پروین تخصص یعنی کک خدایا خرم آباد هر روز بد تر از دیروز البته دوستان یافته فقط پیامهایی که حاکی از تبریک باشه رو میزنن تا مبادا به آقایون بر بخوره
نقل قول کردن
#2 محسن رستمی 1399-05-07 17:02
با آرزوی موفقعیت و بهروزی برای جناب رضوانی که بیگانه با حوزه رسانه و فرهنگ نیست و همواره در این زمینه دغدغه مندی داشته و دارند
امیدوارم با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در شما موجود است با تعامل و همدلی مجموعه و اهالی رسانه در این مسولیت موفق باشید
نقل قول کردن
#3 افلاک 1399-05-08 00:19
اصلا شهرداری لرستان نه باشگاه ورزشی داره نه از تیمی حمایت میکننه دقیقا یکی توضیح بده اقا شهردار جنتلمن به فکر شهر باش
نقل قول کردن
#4 تیموری 1399-05-08 10:22
جناب آقای بهزاد رضوانی مدیریت جدید را به جنابعالی تبریک عرض نموده ان شاء الله که در راستای فرهنگ و ورزش گامهای مثبتی جهت کارکنان شهرداری که از هیچ رفاهی بهره مند نیستن بردارید باشد که خدای متعال خشنود شود0
نقل قول کردن
#5 Armin Shiran 1399-05-08 12:49
آقای رضوانی از هم کلاسی و هم دانشگاهی ما بود،انسان وارسته و منظم و محترمی هستن، یادم میاد وقتی که مشغول به تحصیل بود با وجود اینکه کارمند بود مرتب سرکلاس ها حاضر میشد در حالیکه بقیه دولتی ها همش غیبت غیرموجه داشتن! از هر لحاظ آدم پخته ای هست و سال هاست پله به پله با دسترنج خودش پیشرفت کرده و امیدوارم در کارشون موفق باشن 8)
نقل قول کردن
#6 جلدانی 1399-05-08 12:56
به نقل از دیار او برده:
توجه بفرمائید ایشون با مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی معاون شهردار منطقه یک بودن یعنی به قول علی آقا پروین تخصص یعنی کک خدایا خرم آباد هر روز بد تر از دیروز البته دوستان یافته فقط پیامهایی که حاکی از تبریک باشه رو میزنن تا مبادا به آقایون بر بخوره

دوست عزیز شما خودت دو خط بلد نیستی تایپ کنی از بقیه انتقاد می کنی :lol: ما که نفهمیدیم چی گفتی بریم تو Google translate بزنیم تا بلکه شاید معنی کامنت شما رو بفهمیم!!!!
نقل قول کردن
#7 مهدی 1399-05-08 15:13
با دقت در انتصابات جدید شهرداری میشه فهمید کی اهل باجگیری و کی اهل باج دادن است.
شما را بخدا قسم میدهم یکبار هم که شده بیایید برای رضای خدا کار کنید تا انعکاس و نتیجه ش رو تو همین دنیا هم ببینید.
اعضای شورا و شهردار بدانند که عملکرد،تصمیمات و اقداماتشون رو رصد می کنیم.
مردم و رسانه ها بی تفاوت از کنار شما نخواهند گذشت و صد البته از انتصابات درست و بجا که از مدیران پاکدست و کاربلد و خوشنام استقبال خواهند کرد.
شهرداری دچار رخوت و بی حالی شده و نیاز به تحول دارد.مدیران فشل و سنتی باید برکنار و مدیران خوشنام،متخصص،مت قی و کاربلد جایگزین شوند.
متاسفانه مدیران سالم و کاربلد در شهرداری بی انگیزه و منزوی هستند و حاضر به همکاری و قبول مسوولیت نیستند.مدیران شهرداری از سرگذشت مدیران پیشین باید عبرت بگیرند.حفظ پست مدیریت به هر قیمتی حماقت است و عقوبت دنیوی و اخروی دارد.
آنچه شرط بلاغت بود گفتم خواه پند گیر خواه ملال
نقل قول کردن
#8 پریسا شاکری 1399-05-08 22:39
تبریک به جناب رضوانی،انشاالله که موفق موفق باشن،واقعا که فرد لایقی هستن
نقل قول کردن
#9 حسینی 1399-05-09 11:33
با تبریک به اقای رضوانی انشاالله بانی کارهای خیر و عام المنافع برای این شهر باشند. موفق و سربلند باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا