یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.
به گزارش یافته، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۳۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۷۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.
وی در ادامه با اشاره به این که مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر رسیده است گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.
لاری با بیان این که خوشبختانه تاکنون ۲۴۲ هزار و ۳۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، گفت: ۳۵۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: تا کنون دو میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
لاری با بیان این که استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: همچنین استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

دیدگاه‌ها  

#1 دلواپس اعظم 1399-04-31 15:20
همشهری مقداری رعایت خواهشاً :sad:
شهرداری مقداری ضدعفونی معابر خواهشاً :sad:
دوستان شما می‌بینید این دولت توانایی کنترل این ویروس نداره! پس خواهشاً بیاید خودمون به هم رحم کنیم!
نقل قول کردن
#2 لرستان 1399-04-31 17:02
بیل بکشمو
درد چی موریم؟
نقل قول کردن
#3 شهروند درجه ۳ 1399-04-31 17:23
قرمز شدن مجدد تبریک داره مخصوصا با وجود شاخص فقر و فلاکت و تورم و بیکاری بالا عجیب بود اگر در کرونا عقب می موندیم
نقل قول کردن
#4 لررک 1399-04-31 21:16
اقای استاندار لطفا ادارات را چرخشی کنید.وبراجرای مصوبات نظارت داشته باشید.مصوبه کاغذی دردی دوا نمیکنه
نقل قول کردن
#5 افلاک 1399-04-31 22:27
قبلا شهرداری مواد ضدعفونی میزن داخل شهر وجاهای شلوغ اما مدتی هست دیگه نمیزنن ...مورد دوم‌شهرداری باید چراغ های پارک ها بخصوص پارک کیو خاموش بگه ورودی پارک ببنند ورودی قبرها و نظرات بر تالارها نظارت داشته باشه واقعا وضعیت بدجوری خرابه خواهشا ماسک بزنید و جای شلوع نرید و خاطر رضای خدا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا