یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، خط تولید " چاپ قوطی" در بروجرد افتتاح شد.
 به گزارش یافته، در مراسمی با حضور رضا نیازی، حمید گودرزی کارشناس چاپ اداره کل و فرزاد درخشان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد، از خط " چاپ روی فلز" چاپخانه گوهر قوطی بهره‌برداری شد.
 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه، گفت: بهره‌مندی صنعت استان از توانمندی چاپخانه‌های استان و تأمین نیاز شاخه‌های مختلف صنعتی، یک گام مثبت برای توسعه و ارتقاء تولید در لرستان است که با بهره‌برداری از این خط محقق می‌شود.
 وی افزود: بروجرد به قطب صنعت چاپ استان مبدأ گردیده و می‌تواند در غرب کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.
 نیازی تأکید کرد: مهم‌ترین هدف ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تقویت ظرفیت چاپخانه‌ای استان در راستای جلوگیری از خروج سفارشات و نیازمندی‌های درون استانی است که می‌تواند زمینه تعامل دوسویه و ارتقاء صنعت و چاپ استان را فراهم آورد.
 با افتتاح خط " چاپ روی فلز" گوهر قوطی با مدیریت عباس ستاری و تجهیز ماشین‌آلات چاپخانه یاقوت سبز بروجرد با مدیریت مجید کریمی پور، ۷۰ نفر به‌طور مستقیم مشغول به کار می‌شوند.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در ادامه این سفر کارگاه و سوله جدید چاپخانه یاقوت سبز بروجرد نیز با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح گردید که توان چاپ این واحد را به ۷۲ ورق افزایش می‌دهد.


دیدگاه‌ها  

#1 بهاری 1399-05-02 00:08
احسنت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا