یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: وضعیت استان در چند روز اخیر وارد شرایط بحرانی شده و تعداد مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا به دو رقمی شدن نزدیک می‌شود.
به گزارش یافته، سید "موسی خادمی" در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت کرونا که با محوریت تمدید و اعمال محدودیت‌های جدید برگزار شد، با بیان اینکه همه با هم در مقابل کرونا ایستادگی می‌کنیم، گفت: استان وارد شرایط بحرانی شده و مرگ‌های ناشی از کرونا به سمت دو رقمی شدن پیش می‌رود، از این رو محدودیت‌های موجود به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید می‌شود.
 خادمی اظهار داشت: وضعیت استان به‌گونه‌ای است که محدودیت‌های جدیدی در قالب مصوبات ستاد به محدودیت‌های موجود اضافه‌شده و اعمال خواهد شد.
وی هدف از این محدودیت‌ها را پیشگیری از برگزاری تجمعات عنوان کرد و افزود: هر دلیلی که موجب تجمع و ازدحام جمعیت شود کمک به شیوع کرونا است، چه مراسم شادی باشد و چه عزا، نشست دوستانه، جلسات اداری و هر عملی که منجر به ازدحام شود، ممنوع است.
استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و پر شدن بیمارستان‌های استان، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک ضرورت بیشتری پیدا می‌کند.
 خادمی در پایان گفت: مجموعه دولت به دنبال تقویت امکانات درمانی، افزایش تست‌ها و ردیابی افراد مبتلا جهت درمان و قرنطینه است که این اقدامات بخشی از کار بوده و عمده راه مقابله با شیوع کرونا در همکاری مردم است.


مرگ‌های ناشی از کرونا در لرستان به سمت دو رقمی شدن پیش می‌رود

دیدگاه‌ها  

#1 بازگیر 1399-04-24 17:58
چون دیگه شهرداری و نهادها ضدعفونی نمیکنند
نقل قول کردن
#2 ازش 1399-04-24 18:56
بازارها و مراسمات بايد به مدت دو هفته تعطيل شوند اينقدر با سهل انگاري با جان مردم بازي نكنيد جناب استاندار
نقل قول کردن
#3 Armin 1399-04-24 21:17
به نقل از ازش:
بازارها و مراسمات بايد به مدت دو هفته تعطيل شوند اينقدر با سهل انگاري با جان مردم بازي نكنيد جناب استاندار

خدایا صبری به ما بده :
نقل قول کردن
#4 مهدی 1399-04-24 23:44
راستی آقای استاندار از ماسکهای ارزان قیمتی که قولشان را دادی چه خبر شما که گفتی بین داروخانه ها توضیح میشود الان که.......
نقل قول کردن
#5 درمانده از همه جا 1399-04-25 01:43
سلام لطفا سری هم به بخش و روستاها بزنید که مردم چون نمی ذارن تو مثلا بروجرد یا خرم آباد عروسی برگزار بشه عروسی هاشون و میارن روستاها یا بخش ها و کسی جلوگیری نمیکنه. بعدم تمام شهرها و روستاها باید ضدعفونی بشن
نقل قول کردن
#6 آوا 1399-04-25 06:50
از موقعی که اسفاده از ماسک اجباری شده، داروخانه های زیادی رو رفتم، قبلا بسته ۵۰تایی ماسک راحت میفروختن، اما الان هر جایی سرزدم میگفتن، تکی میفروشیم بسته ای نداریم، پس این همه تولید ماسک و مجوزهایی که به واحدهای تولیدی داده شد، فقط حرف بود!الکل و محلول چون دولت دست روش نذاشته تا دلت بخواد فراوان هست
نقل قول کردن
#7 شهروند دلسوز 1399-04-25 10:41
ماسك 1000توماني شده دوهزاروپانصد الكل 70درصد 50تا 70هزارتومان اقاي استاندار پس نيروهاي نظارتيت كجان .همش حرف ميزني يكباربراي هميشه خودي نشون بده وكمي تو حرفاتون وكاراتون جدي باشين.بيمارستان ها ديگه جاي ندارند ماسك زياد وارد كنيدتا مردم رعايت كنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا