یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس‌کل دادگستری لرستان هم در نشست با رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با تاکید بر اهمیت کار کارشناس و جایگاه ویژه‌اش اظهار داشت: صدور احکام متقن، مستدل و مستند در گروه انجام کارشناسی دقیق است.
به گزارش یافته؛ محمد رزم با تسلیت شهادت معمار بزرگ و بنیانگذار دستگاه قضایی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبریک هفته‌ی قوه قضاییه گفت: هم قاضی و هم کارشناس به دنبال رفع ابهامات پرونده و کشف حقیقت هستند؛ و این مساله به خوبی اهمیت جایگاه کارشناس را نشان می‌دهد.
وی تاکید بر اینکه وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری در کنار قضات دو بال فرشته‌ی عدالت هستند، گفت: دستگاه قضایی با دید نیروی خودی به کارشناسان نگاه می‌کند.
رزم با اشاره به اینکه هم در فقه و هم آموزه‌های دینی بر استفاده از نظریه‌ی تخصصی و کارشناسی تاکید شده افزود: در بسیاری از موارد صدور احکام متقن، مستدل و مستند در گروه انجام کارشناسی دقیق است.
رییس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه کارشناس باید با تخصص و تعهد به ایفای نقش خود بپردازد تصریح کرد: در همین راستا انتظار می‌رود از تاخیر در ارائه‌ی نظریه‌ی کارشناسی بپرهیزند تا بدین وسیله از اطاله دادرسی جلوگیری شود.
محمد رزم، ابهام در نظریه‌ی کارشناسی را از دیگر مشکلات این حوزه برشمرد و گفت: اگر کارشناسان فرایند کارشناسی را با دقت انجام دهند از مشکلات احتمالی بعدی پیشگیری می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کانون، وی به کارشناسان توصیه کرد: در استفاده از امکانات خواهان یا خوانده شرایط قانونی را در نظر داشته باشند که در این زمینه هیچ گونه شائبه‌ای شکل نگیرد.






صدور احکام متقن، مستدل و مستند در گروه انجام کارشناسی دقیق است

دیدگاه‌ها  

#1 کارگر 1399-04-05 13:52
سلام لطف کنید در این گرانی سکه جوانان محکوم به مهریه که بیکارند رافراموش نکنید سپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا