یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون استاندار لرستان گفت: در صورت اخذ موافقت شورای نگهبان، انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌گردد.
به گزارش یافته، محمود ثمینی از برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های کشور خبر داد و گفت: این جلسه به ریاست دکتر عرف معاون سیاسی وزارت کشور و با محوریت بررسی چگونگی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
ثمینی اظهار داشت: مباحث مربوط با انتخابات، تنگناهایی که در برگزاری آن وجود داشت و شبهات موجود در انتخابات از مسائل مهم مطرح شده بود که راهکارهای مناسب با آن‌ها ارائه گردید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: با توجه به هم‌زمانی انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، پیشنهاد برگزاری انتخابات تمام الکترونیک مطرح شد که در صورت اخذ موافقت شورای نگهبان و فراهم آمدن شرایط، انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.
وی دقت در برگزاری، سرعت عمل، نظارت و اعلام نتایج انتخابات را از مزایای انتخابات تمام الکترونیک عنوان کرد و در پایان افزود: در جلسه امروز سیاست‌ها و تصمیمات دولت برای سال جاری و آینده نیز تبیین شد.

انتخابات ریاست جمهوری به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-04-05 09:32
باسلام
یک پیشنهاد که ممکنه از طرف شورای نگهبان هم رد بشه این همه، توضیح و نظر ...
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1399-04-05 16:15
پیشنهاد خیلی خوبیه.تو این روزها با این ویروس کرونا اهمیت استفاده از دولت الکترونیک بخوبی مشخص شده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا