یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر ‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از ممنوعیت ورود به کلیه جاذبه‌های گردشگری و نیز تردد خودروها با پلاک‌های غیر بومی در استان لرستان طبق تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.
به گزارش یافته؛ سید امین قاسمی بیان داشت: بنا بر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار بیماری کرونا، کلیه جاذبه‌های گردشگری، مراکز تفریحی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، تاسیسات گردشگری و هتل‌های استان تا جمعه پایان هفته جاری جمعه دهم خردادماه 99 به طور کامل تعطیل می‌باشند.
دبیر ستاد خدمات سفر استان با اشاره به جلوگیری از ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان افزود: همچنین ورود به مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری برای عموم چه خودرو با پلاک بومی و چه غیربومی نیز ممنوع می‌باشد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تأکید کرد: در صورت تردد در اطراف و مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری پلیس مطابق قانون با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد کرد.
قاسمی در پایان گفت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، فرمانداران هر شهرستان موظف به مسدود کردن مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری شدند.

تعطیلی کلیه جاذبه‌های گردشگری، مراکز تفریحی و هتل‌های لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-03-05 10:53
کم درو بوش. روز عید فطر نوم خورماوه
پر بی له مسافر. هرموشین بسه اه بسه اه
اراوژمو بسه اه.
گه شت مسافرل هاتین خورماوه و الشتر.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا