یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکمی از طرف حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، فریدون خالویی به‌عنوان مدیریت شعب استان لرستان منصوب گردید.
سه انتصاب در اداره کل راه و شهرسازی استان لرستانبه گزارش یافته، مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید بانک توسعه تعاون استان لرستان صبح امروز دوشنبه ۱ اردیبهشت‌ماه ۹۹ در محل مدیریت شعب استان لرستان برگزار شد.
در این مراسم فریدون خالویی که پیش از این مدیریت شعب استان قم بوده است، بعنوان مدیر جدید بانک توسعه تعاون لرستان منصوب شد.
در ابتدای جلسه مجید طهماسبی که از شهریورماه ۹۳ به‌عنوان مدیر شعب استان لرستان خدمت نموده، عملکرد بانک توسعه تعاون لرستان را ‌در مدت مدیریت خویش ارائه و در ادامه کارکنان از خدمات و زحمات وی طی این سال‌ها تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
فریدون خالویی مدیریت جدید بانک توسعه تعاون استان لرستان در خصوص اولویت‌های بانکداری و ارائه عملکرد کارکنان و مشتری مداری برای خدمات مطلوب توضیحاتی بیان کرد.
 وی در ادامه، گفت: امیدواریم با همکاری کارکنان استان لرستان بتوانیم همچون گذشته اهداف بانک توسعه تعاون را تحقق بخشیده و موجبات تعالی هرچه بیشتر بانک در استان لرستان فراهم گردد.
شایان ذکر است، با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و رعایت موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی، جلسه تودیع و معارفه تنها با حضور کارکنان مدیریت شعب استان برگزار گردید و از برگزاری جلسه عمومی اجتناب گردید.

روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان لرستان

مدیر جدید بانک توسعه تعاون لرستان معرفی شد

دیدگاه‌ها  

#1 توسعه نیافته 1399-02-02 15:35
جالبه که مدیرعامل استان .....با داشتن مدرک دیپلم سالها مدیر عامل بود و رفت....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا