یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از پلمب یک هزار و 784 واحد صنفی متخلف که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکرده‌اند خبر داد.
به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مصوبات واصله در رابطه با پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در واحدهای صنفی و اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی اداره اماکن با هماهنگی سایر دستگاه‌های متولی از جمله سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف این طرح با جدیت و با هدف سلامت عمومی در واحدهای صنفی و اماکن عمومی با رعایت جوانب در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار مهدیان نسب در ادامه بازدید از 5 هزار و 885 واحد صنفی و اماکن عمومی، تذکر به 7 هزار واحد صنفی، اخطار پلمب به یک هزار و 546 واحد صنفی، پلمب یک هزار و 784 واحد صنفی که نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی اقدام نکرده‌اند را از جمله اقدامات این طرح شمرد.
این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هنوز ادامه دارد و با کسانی که به‌صورت غیر ضرور در سطح محورها تردد کنند برخورد می‌شود، گفت: از ابتدای اجرای این طرح 6 هزار و 946 راننده اعمال قانون، یک هزار و 120 راننده جریمه 5 میلیون ریالی و 480 خودرو توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.
وی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه هنوز زنجیره انتقال ویروس قطع نشده و تا زمانی که ارتباطات قطع نشود رسیدن به این هدف مشکل است از مردم فهیم و قانونمند درخواست می‌شود که با بیرون نیامدن از خانه و تردد بی‌مورد کمک کنند تا هرچه سریع‌تر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.
سردار مهدیان نسب در پایان به کشف یک‌صد و 5 هزار و 586 دستکش، 21 هزار و 100 عدد ماسک، 31 هزار لیتر الکل، 39 هزار و 720 قلم انواع لوازم بهداشتی و دستگیری 28 محتکر نیز اشاره کرد و گفت: خط قرمز پلیس سلامت جامعه است و هر کس بخواهد این مهم را به خطر بی اندازد قطعاً با برخورد شدید مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 یاسمن 1399-01-30 17:28
الان اجتماع بدون فاصله گزاری تو کل جامعه برقراره فقط ما پاساژیا گناه کردیم که تعطیل باشیم؟
نقل قول کردن
#2 آرایشگر 1399-01-30 18:16
بله دیگه بایدم پلمپ بشیم آخه قراره یه تومن بهمون بدن دیگه نیازی به کار نداریم یک ک ک ک ک ک ک ک ک تومن ن ن ن ن ن ن پول کمی نیست من که احساس میکنم خوشبخترین و خوش شانس ترین آدم دنیام چون قراره یه تومن پول بگیرم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا