یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شب گذشته پیامی داشتیم مبنی بر غیبت " دکتر عبدالکریمی" رئیس بیمارستان شهید مدنی خرم‌آباد و این که ایشان از 28 اسفندماه در محل کار حاضر نشده است.
به گزارش یافته،  با توجه به حساسیت موضوع و لزوم حضور مدیران بیمارستان‌ها در محل کار، موضوع را از مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی استان جویا شدیم.
 عبدالرضا شهبازی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص اظهار داشت: متأسفانه دکتر عبدالکریمی و همسرشان از 28 اسفندماه به ویروس کرونا مبتلا و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند.
شهبازی افزود: هر چند خود دکتر عبدالکریمی به شکل تلفنی و مجازی بر امور بیمارستان نظارت دارند، اما در حال حاضر دکتر آرش امین به عنوان قائم‌مقام ایشان، مسوولیت بیمارستان را بر عهده داشته و در حال انجام وظیفه هستند.
 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن تشکر از حساسیت مردم و رسانه‌ها نسبت امور بهداشت و درمان استان، از همه مردم دعوت کرد تا با "ماندن در خانه"، یار و یاور کادر درمان استان باشند.


پیگیری یک خبر و علت غیبت رئیس بیمارستان شهید مدنی خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 توکلی 1400-01-17 15:10
سلام به امید سلامتی دکتر عبدالکریمی.انشا لله هرچه زودتر خوب بشن.دکتر انسان پاک و درستکاری هستش کاش تمام پزشکان اخلاق و روحیه ایشان را داشتن
نقل قول کردن
#2 توکلی 1400-01-17 15:11
انشالله هرچه زودتر حالشون خوب بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا