یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهور استان گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی، برخورد با رانندگان پرخطر و اجرای ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی رانندگانی که نمرات منفی آن‌ها بیش از سقف تعیین‌شده (30 نمره) بوده ضبط می‌شود.
رانندگان موظف به رعايت محدودیت‌های مندرج در گواهينامه هستندبه گزارش یافته، سرهنگ «مرتضی چغلوند» گفت: برخورد با رانندگان پر خطر که با حرکات مخاطره‌آمیز امنیت ترافیکی دیگران را به خطر می‌اندازند در دستور کار پلیس قرار دارد و این‌گونه رانندگان علاوه بر جریمه و اعمال قانون، نمره منفی نیز در سوابق گواهینامه آن‌ها درج می‌شود.
وی اظهار داشت: در صورتی که برای بار اول جمع نمرات رانندگان متخلف به 30 نمره برسد از طریق ابلاغ کتبی و یا پیامک به آن‌ها ابلاغ می‌شود که گواهینامه خود را جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس راهور دهند و سپس گواهینامه آن‌ها به مدت سه ماه ضبط و در این مدت از حق رانندگی محروم می‌شوند.
رئیس پلیس راهور استان گفت: نمره منفی مربوط به تخلفات حادثه‌ساز می‌باشد و رانندگانی که تعداد نمرات منفی آن‌ها زیاد شود به‌منزله این است که رانندگی پرخطر دارند و برخورد این‌گونه رانندگان و ضبط گواهینامه آن‌ها می‌تواند بسیار بازدارنده و مؤثر باشد.
وی در پایان از رانندگان خواست؛ با رعایت قوانین و مقررات علاوه بر تأمین امنیت خود و دیگران از هزینه و محرومیت ناشی از ضبط گواهینامه خود جلوگیری کنند.

ضبط گواهینامه‌های دارای نمره منفی در لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1398-11-28 09:13
من خودم تخلف زیاد میکنم موقع رانندگی
پیشنهادم اینه که فقط کنترل نامحسوس رو زیاد کنید
گشت نامحسوس اگه در جاده ها باشن تخلفات کمتر میشن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا