یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان خرم‌آباد گفت: با کاندیدا‌ها و مسوولان ستاد‌های انتخاباتی صحبت شده است تا مبادا اقدامات خلاف قانون در تبلیغات انجام شود.
به گزارش یافته، سعید رازانی در رابطه با تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات مجلس بیان داشت: در قانون انتخابات مجلس فصل تبلیغات پیش‌بینی شده که در آن باید‌ها و نباید‌های تبلیغاتی ذکر شده است.
وی افزود: از جمله موارد ممنوع در تبلیغات الصاق هر گونه عکس و پوستر روی علائم راهنمایی و رانندگی و دیواره تاریخی و کلیه مناطق ممنون است.
دادستان خرم‌آباد گفت: همچنین دیوار نویسی ممنوع است و در عین حال نصب و الصاق اعلامیه در مناطقی که شهرداری مشخص کرده مجاز است.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری قسمت‌هایی در شهر در نظر گرفته شده است که برای تبلیغات کاندیدا‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رازانی تاکید کرد: کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها فقط باید اهداف و برنامه‌های خود را بیان کرده و ضمن تخریب نکردن دیگران، موارد واقع بینانه را برای مردم بیان کنند.
وی یادآور شد: با کاندیدا‌ها و مسئولان ستاد‌های تبلیغاتی صحبت شده که موارد مشخص شده رعایت شود که خوشبختانه تا کنون رعایت شده است.
دادستان خرم‌آباد اظهار داشت: بازدید از ستاد‌ها به صورت شبانه روز انجام می‌شود و هر گونه تخلفی بلافاصله به مسوولان ستاد‌ها اعلام می‌شود تا مورد اصلاح قرار گیرد.
وی در مورد تجمعات هواداران کاندیدا‌ها نیز بیان کرد: تجمعات بگونه‌ای نباشد که موجب ترافیک و ایجاد مشکل برای مردم شود.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا