یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی لرستان گفت: شعب ویژه اخذ رای برای بانوان ایجاد شده و آقایان حق ورود به این شعب را ندارند؛ اما بانوان در شعب دیگر هم می توانند رای بدهند.


به گزارش خبرنگار یافته؛ محمود ثمینی ظهر امروز چهارشنبه، در جلسه شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: برای اینکه مردم استان نسبت به ادوار گذشته بهترین مشارکت را در انتخابات‌ خود داشته‌اند، ۵۰ شعبه اخذ رأی را به صندوق‌های استان اضافه کردیم که در حال حاضر ۱۴۸۹ شعبه اخذ رأی در استان داریم که از این تعداد ۷۲۵ شعبه شهری و ۷۶۴ شعبه روستایی هستند.
معاون استاندار با اعلام این‌که مراحل مقدماتی و عملیاتی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا حد بسیار زیادی اجرایی شده است و در حال ورود به مرحله دیگری از انتخابات یعنی اعلام لیست نهایی نامزدهای انتخاباتی توسط شورای نگهبان و تبلیغات کاندیداها هستیم؛ در رابطه با آخرین آمار و اطلاعات داوطلبان نمایندگان مجلس اظهار داشت: تعداد ۴۰۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۴ نفر انصراف داده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان؛ در مورد افرادی که درخواست تغییر حوزه انتخابیه را داده بودند گفت: ۱۹ نفر هستند، که تعداد ۷ نفر از این افراد متقاضی ورود به استان هستند و تعداد ۱۱ نفر نیز متقاضی ورود به حوزه‌های در استان‌های دیگر هستند؛ که از این تعداد ۶ نفر مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته، با ۹ نفر مخالفت شده و پرونده ۴ نفر هم در دست بررسی است.
وی بیان کرد: تعداد تأیید صلاحیت شده‌ها در شورای نگهبان در مرحله اول ۲۲۸ نفر و رد صلاحیت شده‌ها ۱۵۱ نفر هستند و  آخرین تغییراتی نهایی  هنوز به دست فرمانداری‌ها نرسیده و در هر لحظه که به ما داده شود از طریق جراید و روابط عمومی استانداری به اطلاع خواهد رسید.

تعداد رد صلاحیت شده‌ها ۲۱۰ هستند
ثمینی اظهار داشت: تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده در هیئت‌های اجرایی ۳۶۸ نفر و تعداد رد صلاحیت‌ها ۲۶ نفر بوده است؛ که ‌ تأیید صلاحیت شده‌ها در هیئت نظارت ۱۶۴ نفر و تعداد رد صلاحیت شده‌ها ۲۱۰ نفر هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶ نفر مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته، با ۹ نفر مخالفت شده و پرونده ۴ نفر هم در دست بررسی است.
وی ادامه داد: تبلیغات قانونی کاندیداها بر اساس مدت زمان اعلام شده از ساعت ۸ صبح ۲۴ بهمن به مدت یک هفته تا ساعت ۸ صبح ۱ اسفند ادامه خواهد داشت.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان، کمک اصحاب رسانه برای بهبود وضعیت کنونی استان را مهم دانست و گفت: با استفاده از توانایی‌های شما می‌توان در مسیر توسعه گام برداشت.
 
خبری از کرونا در لرستان نیست
ثمینی همچنین گفت: هیچ موردی از شیوع ویروس کرونا در استان گزارش نشده و اقداماتی از قبیل برگزاری جلسات پدافند غیر عامل، ابلاغ اطلاع‌رسانی و آموزش توسط دستگاه‌های اجرایی به مردم از جمله فعالیت‌های مثبت در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بود که در استان صورت گرفته است.
وی در پایان افزود: مردم نگران نباشند، همه‌چیز تحت کنترل است.

معاون استاندار لرستان: همه چیز تحت کنترل است

خبر: آقایی چگنی

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1398-11-23 17:37
لطفا اسامی کاندیدای مجلس یازدهم خرم اباد را درج نمایید
نقل قول کردن
#2 همدم 1398-11-24 09:04
چوارشه هر چه روی قیمت ها نظارت دارید ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا