یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان خواستار انجام اقدامات لازم در راستای انتخاب و معرفی نیروهای حاضر در شعب اخذ رأی شد.
به گزارش یافته، هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان به ریاست دکتر خادمی با موضوع بحث و تبادل نظر پیرامون روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و اعضای ستاد گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه انتخابات ارائه دادند.
موسی خادمی اظهار داشت: با توجه به مدت زمان باقیمانده تا روز انتخابات، با ابلاغ به فرمانداران شهرستان‌ها مقدمات انتخاب افراد و آموزش آن‌ها را برای حضور در شعب اخذ رأی سطح استان هر چه سریعتر انجام گیرد.
وی در خصوص نحوه انتخاب افراد افزود: این نیروها باید ابتدا گزینش شوند و افراد دارای صلاحیت معرفی گردند و در گام بعدی آموزش‌های لازم را درباره روش کار در شعب اخذ رأی ببینند.
استاندار لرستان همچنین مطرح کرد: موضوع انتخاب افراد به صورت عملیاتی باشد به این گونه که اعضا هرچه سریعتر انتخاب و دقت شود در هیچ شعبه‌ای شاهد یک دست شدن نیروها نبوده و در عین حال عملیات پایش نیز انجام شود.
خادمی در پایان گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای مشکلات احتمالی در نظر گرفته شود، امکانات مورد نیاز برای روز انتخابات تهیه و با اعمال روش های کنترلی، روند کار به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

تاندار لرستان تأکید کرد: در هیچ شعبه اخذ رای، شاهد حضور افراد از یک طیف نباشیم/ لزوم تسریع در معرفی نیروهای حاضر در شعب اخذ رأی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا