یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: سیاست ما به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه تمام استان است.
به گزارش یافته، موسی خادمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ترجمه بعضی از سنت‌های تغییرناپذیری چون تغییر سرنوشت مردم به دست خودشان بود که خداوند در قرآن به بشر وعده داده است.
وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران به خواست خودشان و به رهبری حکیمی بزرگ این تغییر را ایجاد کردند، افزود: از دیگر وعده‌های قرآن حکومت مستضعفین بر جهان است که انقلاب اسلامی ترجمه این سنت بود، اکنون خیلی از وکلا، مدیران و وزیران ما برخاسته از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هستند.
استاندار لرستان به برنامه و پروژه‌های ایام مبارک دهه فجر در استان اشاره کرد و گفت: نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی خرم‌آباد، مینی پالایشگاه پلدختر و برخی طرح‌های دیگر از جمله پروژه‌های وزارت نیرو که آماده افتتاح هستند در لیست طرح‌های دهه فجر قرار نداده‌ایم.
وی ادامه داد: همزمان با این ایام عملیات اجرایی و بهره‌برداری ۸۳۹ طرح با اعتبار یک‌هزار و ۴۴ میلیارد تومان در استان آغاز شده است.
خادمی تصریح کرد: از این تعداد ۸۰۲ طرح با اعتبار ۶۹۹ میلیارد تومان عمرانی و ۳۷ مورد اقتصادی به ارزش ۳۴۵ تومان است.
وی افزود: از مجموع طرح‌های عمرانی ۷۲۱ پروژه با ۴۸۱ میلیارد تومان افتتاحی و ۸۱ مورد با ۲۱۸ میلیارد تومان کلنگ زنی است.
به گفته وی منابع مالی طرح‌های عمرانی از طریق دولت تامین می‌شود.
استاندار لرستان گفت: پروژه‌های اقتصادی نیز شامل ۳۰ طرح افتتاحی به ارزش ۲۸۰ میلیارد تومان و ۷ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار ۶۶ میلیارد تومان هستند.
وی با بیان اینکه فضای خوبی برای سرمایه گذاری در استان فراهم است، افزود: در مجموع ۷۵۰ طرح با ۷۶۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود و عملیات اجرایی ۸۹ مورد نیز با ۲۸۴ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.
خادمی خاطرنشان کرد: به دلیل پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی که در استان وجود دارد از سیاست‌های اصلی ما به منظور جلوگیری از هدر دادن سرمایه کشور به نتیجه رساندن این طرح‌ها است.
 وی ادامه داد: بنابراین با توجه به تعداد پروژه‌های عمرانی که امسال افتتاح می‌شود نزدیک دو برابر طرح‌های کلنگ‌زنی است.
 

 

دیدگاه‌ها  

#1 رضا-س 1398-11-13 08:38
لطفاً راه آهن دورود خرم آباد و آزادراه خرم آباد اراک را هم از رکود خارج کنید و عملیات اجرایی آنرا را شروع نمایید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا