یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با اقدام خوب دادگاه عمومی بخش پاپی از اراضی ملی که در قالب بازارچه محلی در منطقه گردشگری بیشه فعالیت می‌کرد، رفع تصرف شد.
به گزارش یافته، دوشنبه 23 دی ماه 98، با تلاش و پیگیری‌های دادگاه عمومی بخش پاپی و مشارکت مردمی ضمن برچیده شدن کلیه مستحدثات، نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی واقع در ورودی منطقه‌ی گردشگری بیشه اقدام شد.
بر اساس این گزارش اراضی مذکور تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان خرم‌آباد شد تا در قالب یک طرح جدید از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساماندهی لازم صورت گیرد.
بی‌شک از جمله اقدامات مؤثری که باید برای افزایش و جذب گردشگران در این منطقه انجام داد، ایجاد زیرساخت‌ها، تاسیسات و بازارچه‌هایی با استاندارهای روز است که امید می‌روند متولیان امر در این خصوص همت لازم را به کار گیرند.
آبشار بیشه دومین جاذبه گردشگری پرتردد در استان است و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری متولی این مجموعه را بر عهده دارد.
شایان ذکر ایست در 65 کیلومتری خرم‌آباد، شهر سپیددشت و روستایی به اسم بیشه در کنار ایستگاه راه‌آهنی که 35 کیلومتر با ایستگاه دورود فاصله دارد، یکی از عریض‌ترین آبشارهای ایران در میان پوشش متراکم و زیبای درختان خودنمایی می‌کند که آن را "بیشه" نامیده‌اند.
این آبشار با ارتفاع 48 متر، ایستگاه زیبای بیشه و پل باشکوه راه‌آهن و طبیعت زیبای کوه‌های اطراف، به یک منطقه گردشگری پربازدید تبدیل شده است.





Grove bisheh lorestan Waterfall آبشار بیشه استان لرستان عکس پانوراما
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 روحان 1398-10-23 21:21
درود بر جناب آقای نظری ریاست محترم دادگاه و همکاران و سایر ارگانهای همراه که با نگاه محیط زیستی و مردمی محور هماره نشان داده اند که حق الناس ارجح بر سو استفاده کنندگان است و محیط زیست را پاس میدارند... امید که انسان های شایسته ای چون شما سکاندار مدارج عالی در مملکت ما باشند.
نقل قول کردن
#2 بهاروند 1398-10-24 08:47
آیا بایسته است واژه ای رو بکار برد که نه تنها معنی آن حتی خواندنش برای خواننده خبر خیلی سخت وسنگین است.مستحدثات مستحدثات مستحدثات.نمی خواهد پارسی را پاس بدارید
نقل قول کردن
#3 رضا-س 1398-10-24 10:35
در اقدام بعدی میراث فرهنگی و بنیاد مسکن باید با استفاده از تجربیات مشاورین برجسته نسبت به ایجاد امکانات رفاهی استاندارد و زیباسازی ورودی بیشه اقدام نمایند.
نقل قول کردن
#4 محمد ف 1398-10-24 16:08
خوش به حال متقلبان تنگ شووخو (غرب مخمل کوه);ه علیرغم تخلف سنکین همچنان در آرامش و آسایش و سلامت به سر می برد
نقل قول کردن
#5 کریم م 1398-10-25 04:21
اکنون که با این کشمکش ها در این سالیان رفع تصرف در بازارچه محلی گردشگری ابشار بیشه به وقوع پیوست .حال اگر تصمیم بر احداث مجدد چنین بازارچه ای باشد.در بحث مکان جهت احداث ان باید کارشناسی وتصمیاتی سالم از طرف مسولین مربوطه بخصوص اداره گردشگری واستانداری لرستان اتخاذ گرددت.ودر واگذاری به صورت سالیانه قراردادی به افراد بیکار وبدونه در امد ساکن خود روستا داده شود.
نقل قول کردن
#6 ماسوری 1398-10-30 21:45
به نقل از محمد ف:
خوش به حال متقلبان تنگ شووخو (غرب مخمل کوه);ه علیرغم تخلف سنکین همچنان در آرامش و آسایش و سلامت به سر می برد
احسنت در شمال خرم‌آباد بدون هیچ مزاحمتی دارند خانه‌های بدون مجوز و غیرقانونی میسازند و هیچکسی هم برخورد نمیکند
نقل قول کردن
#7 کمالوند 1398-10-30 21:46
در ورودی خرم‌آباد در جنب دانشگاه علوم پزشکی دارند خانه‌های بدون مجوز میسازند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا