یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

داوطلبینی که صلاحیت آن‌ها توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات احراز نگردیده می‌رساند، شکایت و مدارک مستند خود را از تاریخ ۲۲ دی‌ماه الی ۲۶ دی‌ماه ۹۸ تحویل دبیرخانه و نمایندگان هیئت نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری نمایند.
به گزارش یافته، روابط عمومی دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان پیرامون برخی داوطلبان رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
در این اطلاعیه آمده است:
با توجه به اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان لرستان به اطلاع آن دسته از داوطلبینی که صلاحیت آن‌ها توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات احراز نگردیده می‌رساند، شکایت و مدارک مستند خود را از تاریخ ۲۲ دی‌ماه الی ۲۶ دی‌ماه ۹۸ تحویل دبیرخانه و نمایندگان هیئت نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری نموده و رسید رسمی دریافت نمایند. زمان دریافت شکایات از ساعت ۸ الی ۱۶ عصر است.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قصد دارند شکایت خود را مستقیماً به مرکز تحویل نمایند، نمایندگان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در ورزشگاه تختی تهران مستقر و آماده تحویل گرفتن شکایت کاندیداهای مربوطه می‌باشند. زمان دریافت شکایات کاندیداها در ورزشگاه تختی تهران از ساعت ۸ الی ۱۴ عصر است.

زمان-بندی-انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

مهلت تحویل شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده تا ۲۶ دی

دیدگاه‌ها  

#1 پناهی 1398-10-23 12:20
آلان لرستان 4 دهه هست نماینده از تمامی احزاب فرستادن مجلس چه گلی سر ملت زده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا