یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 5 نفر سوداگر مرگ و کشف 170 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آزادراه «خرم زال» خبر داد.
به گزارش یافته، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب»، در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در آزادراه خرم زال با انجام کارهای اطلاعاتی 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و 3 دستگاه خودرو پژو 405، 206 و پارس از آنان متوقف کردند.
وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروهای 206 و پژو پارس 170 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و 5 نفر اعضای باند سوداگران مرگ را دستگیر کردند، افزود: پليس در مبارزه با سوداگران مرگ از هيچ تلاشي دريغ نمی‌کند و اجازه جولان و سركشي به آنان را نخواهد داد.
سردار مهدیان نسب در ادامه از کشف 4 تن انواع مواد مخدر با 2 درصد افزایش از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت 18 هزار قاچاقچی، توزیع‌کننده، خرده‌فروش و معتاد دستگیر که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 در صد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی لرستان در پایان انهدام 44 باند تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی و اجرای یک هزار و 249 طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده، ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی به‌صورت نقطه‌ای، منطقه‌ای، موضوعی و حجمی در سطح استان با 4 درصد افزایش در مدت یاد شده را از دیگر اقدامات پلیس لرستان برشمرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا