یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از بارش برف و لغزنده بودن محورهاي مواصلاتي در استان خبر داد و گفت: راه ارتباطی بیش از 250 روستا با شهرستان الیگودرز قطع می‌باشد.
به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" صبح امروز اظهار داشت: بارش برف از شب گذشته در استان آغاز و در حال حاضر در الیگودرز نیز ادامه دارد، که بنا بر اعلام کارشناس هواشناسی 25 سانتی‌متر بارش برف داشته‌ایم و کلیه محورهاي مواصلاتی اصلی باز ولی لغزنده و رعايت احتياط بيشتر توسط رانندگان و استفاده از زنجير چرخ امري ضروري است.
وي افزود: در حال حاضر محورهای مواصلاتی «الیگودرز – داران» و «الیگودرز - خمین و شول‌آباد» تردد فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر است ضمن این‌که محور «شول‌آباد و گردنه نمک» در حال حاضر مسدود می‌باشد و راه ارتباط الیگودرز به بخش‌های ززو ماهرو و ذلقی با بیش از 250 روستا با شهرستان قطع می‌باشد.
فرمانده انتظامی لرستان تصريح کرد: لغزندگي جاده‌ها موجب می‌شود عبور و مرور در جاده‌هاي الیگودرز به‌کندی صورت گيرد كه رعايت فاصله طولي بيشتر خودروها در شرايط بارندگي از ملزوماتي است كه براي پيشگيري از حوادث رانندگي بايد رعايت شود.
وی تاکید کرد: رانندگان براي تردد بايد از سالم بودن سيستم گرمايشي خودروی خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم، زنجير چرخ و مقداري خوراکي داشته باشند و حتي‌الامكان از سفرهاي غيرضروري خودداري کنند.
سردار مهدیان نسب در پایان گفت: عوامل امدادی و انتظامی در محورهای مواصلاتی در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان حضور چشمگیر دارند.

ممنوعیت تردد در جاده پلدختر- خرم‌آباد

راهداری پلدختر اعلام کرد: با توجه به بارش باران و پایین بودن ایمنی جاده در منطقه «تنگ تیر» محور پلدختر- خرم آباد مسدود شد.

قطع راه ارتباطی ۴۰۰ روستا در شهرستان دلفان

  بارش سنگین برف راه ارتباطی بیش از ۴۰۰روستا را در شهرستان دلفان قطع کرد

قطع راه ارتباطی بیش از 250 روستا در الیگودرز

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا