یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از حذف ‌ ستاره هتل‌های فاقد استاندارد خبر داد. به گزارش یافته، سید امین قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هتل‌ها و مراکز اقامتی که در طرح تطبیق استاندارد سازی مشارکت نکرده‌اند تا زمانی که خود را با استانداردهای تعریف‌شده تطبیق ندهند مشمول دریافت درجه و ارتقاء نمی‌شوند و در بازرسی‌های آتی در صورت وجود ایراد و نقص از ستاره‌های آن‌ها کم خواهد شد.
قاسمی گفت: تأسیس جامعه هتلداران استان یکی از اتفاق‌های خوب بود که در حوزه گردشگری افتاد و در نهایت موجب همدلی میان اعضای آن و تدوین برنامه‌های جامع و راهبردی می‌شود.
او بیان کرد: تشکیل جامعه هتلداران دارای جایگاه راهبری و راهنمایی کننده است و با برگزاری مستمر جلسات دوره‌ای هتل‌ها، شرکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های ملی و سراسری موجب تقویت روحیه همکاری و همفکری اعضا می‌شود و از طرف دیگر توسعه و رونق گردشگری را در به دنبال داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان افزود: تشکل جامعه هتلداران لرستان بازوی توانمند گردشگری در بحث صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری مراکز اقامتی، آموزش نیروی کار، نظارت و بازرسی از هتل‌ها و اماکن اقامتی استان است و از این پس مکاتبات و ارتباطات اعضاء تشکل با این اداره کل تنها از طریق جامعه هتلداران صورت می‌پذیرد.
قاسمی بیان داشت: در راستای دفاع از حقوق هتل‌ها و مراکز اقامتی مجاز، موضوع ساماندهی و نظارت بر خانه‌های مسافر که در سطح استان به‌صورت غیرمجاز فعال هستند، با همکاری نهادهای مرتبط در دست بررسی و اقدام است و با خانه‌های بدون مجوز و افراد متخلف برخورد قانونی شود.

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1398-09-17 11:59
ورودی جنوبی خرم آباد یه هتل وجود داره بنام هتل شقایق. ،باور کنید نمایی یک شهر رو زشت کرده ،سنگ کاری اون اینهو بیماری کچلی ،در جاهای مختلف کنده شده ،آدم رو یاد آپارتمانهای جنگ زده ها میندازه ،بدبختانه در جای این هتل قرار داره که اولین چیزی هست که مسافران از طرف جنوب میبینن ،
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا