یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تا پایان هفتمین روز از نام‌نویسی داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی، ۳۸۹ نفر در حوزه‌های انتخابیه این استان ثبت‌نام کرده‌اند.
انتخابات مجلس دهم الکترونیکی برگزار نمی‌شود/نصب تبلیغات نامزدها در چه محل‌هایی ممنوع است؟به گزارش یافته، محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات استان لرستان اظهار داشت: ۱۰۴ نفر برای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره‌ چگنی، ۶۶ نفر در حوزه انتخابیه بروجرد،  ۳۵ نفر در حوزه انتخابیه الیگودرز، ۴۷ نفر در حوزه انتخابیه دورود و ازنا، ۳۰ نفر حوزه انتخابیه پل‌دختر، ۳۶ نفر حوزه سلسله و دلفان  و ۷۱ نفر نیز برای حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان ثبت‌نام کردند.
وی با بیان اینکه  ۱۰ داوطلب زن در حوزه‌های خرم‌آباد - چگنی، و کوهدشت - رومشکان اعلام آمادگی و ثبت‌نام کردند تصریح کرد: از مجموع ۳۸۹ داوطلب ۲۸ نفر آن زن و مابقی مرد هستند به عبارتی ۷ درصد داوطلبان را زنان تشکیل می‌دهند که نسبت به دوره قبل تغییری مشاهده نمی‌شود.
ثمینی به میزان تحصیلات این دوره اشاره کرد و گفت: ۴۹ نفر مدرک دکترا، ۳۰۵ نفر فوق‌لیسانس، ۲۷ نفر لیسانس و هشت نفر نیز تحصیلات حوزوی دارند.
وی افزود: از مجموع داوطلبان این دوره ۱۳۲ نفر ایثارگر و ۲۵۷ نفر غیر ایثارگر هستند همچنین ۱۳ نفر از این افراد دارای سابقه نمایندگی می‌باشند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص ترکیب سنی داوطلبان نیز اظهار داشت: ۵۹ نفر ۳۰ تا ۳۵ ساله، ۵۴ نفر ۳۶ تا ۴۰ ساله، ۷۸ نفر ۴۱ تا ۴۵ ساله، ۸۷ نفر ۴۶ تا ۵۰ ساله، ۵۰ نفر ۵۱ تا ۵۵ ساله، ۴۷ نفر ۵۶ تا ۶۰ ساله، ۱۰ نفر ۶۱ تا ۶۵ ساله، ۲ نفر ۶۶ تا ۷۰ ساله و ۲ نفر نیز ۷۱ تا ۷۵ ساله هستند.
ثمینی خاطرنشان کرد که آمار مذکور تا عصر شنبه بوده و تعداد ۱۰ نفر تا به این لحظه ثبت نهایی نشده‌اند.
لازم به ذکر است که بیشترین تعداد ثبت‌نام مربوط به حوزه خرم‌آباد و دوره چگنی با ۱۰۴ نفر و کمترین تعداد مربوط به حوزه انتخابی پل‌دختر با ۳۰ نفر ثبت‌نام کننده می‌باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر 1398-09-18 13:04
یافته عزیز لطفاا سامی ثبت نام کنندگان حوزه خرم اباد را قید نمایید
نقل قول کردن
#2 اکبر رئوفی 1398-09-18 14:13
مردم از نمایندگانشان انتقاددارند نماینده می رود مجلس کارایی ندارد کدام پروزه را افتتاح کرد مردم از نمایندگانشان دلسرد شده اند
نقل قول کردن
#3 فرید 1398-09-18 20:08
یافته عزیز چرا اسامی ثبت نام کنندگان مجلس یازدهم را درج نمی کنید

------------
با سلام
مرجع انتشار اسامی ستاد انتخابات می باشد و تا موعد مقرر افراد تایید صاحیت شوند، انتشار اسامی از طرفه رسانه های رسمی تخلف است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا