یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان به انتقادات صورت گرفته پیرامون انتصاب مدیران غیر بومی و سرپرست‌گرایی در این استان واکنش نشان داد.
به گزارش مهر، سید موسی خادمی امروز شنبه در همایش تحزب و توسعه لرستان در واکنش به برخی انتقادات در رابطه با استفاده از مدیران غیربومی در این استان، اظهار داشت: این بحث‌ها خیلی کارگشا نیست، تأکید بر این است که هر جایی از نیروهای بومی استفاده شود اما جابجایی نیرویی به توسعه کمک می‌کند.
وی با طرح این سوال که ما از لرستان چقدر مدیر در استان‌های دیگر داریم؟ عنوان کرد: کسی که معتقد به حزب است و می‌خواهد توسعه سیاسی در کشور ایجاد کند نباید تابع این بحث‌ها باشد.
استاندار لرستان با بیان اینکه کمتر از ۱۰ درصد از اعضای شورای اداری لرستان غیربومی است، افزود: ممکن است چند تا غیربومی هم داشته باشیم و یا دو استان به طور اتفاقی چهار تا نیرو از همدیگر داشته باشد.
خادمی با اشاره به اینکه اصل بر این است که نیروها بومی باشند، تاکید من هم در معرفی مدیر، بومی بودن است، تصریح کرد: ممکن است بعضی جاها وزارتخانه‌ها نظراتی داشته باشند و فردی را مصلحت بدانند که انتخاب کنند و یا اینکه خود ما به جمع‌بندی دیگری برسیم، اما این روزنه را بستن، حرف‌ها را در سطح جامعه مطرح کردن، حساس کردن برخی افراد که آگاهی ندارند و فکر می‌کنند نیروهای بومی استان کنار گذاشته‌شده است، درست نیست.
وی با بیان اینکه این حرف را از کجا می‌آورید که ۹۰ درصد مدیران لرستان غیربومی هستند؟ تصریح کرد: در بحث سرپرستی‌ها هم در استان مشکل به معنای خاصی نداریم.
استاندار لرستان، تصریح کرد: تنها یک فرمانداری داریم که سرپرست است، زمانی هم هست که یک مدیر را سرپرست می‌گذارند تا مدیر تعیین شود که آن حرف دیگری است، اما اکثر مدیران ما تعیین تکلیف شده‌اند و ممکن است کسی در حال فعالیت باشد تا حکم او صادر شود که یکی دو نفر را این‌گونه در استان داریم.

دیدگاه‌ها  

#1 چاغروند 1398-09-02 23:37
اکثراً هم استانی های خود جناب استاندار هستند و بیشتر هم سرپرست میشوند جناب استاندار در این چندسالی که در لرستان هستید هیچ کارخانه ای را راه اندازی نکردید حداقل راه آهن و آزادراه را از بلاتکلیفی خارج کنید
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1398-09-03 07:39
جناب استاندار یک گزارش کامل از عملکرد خودتون تهیه و با عمللکرد چند استاندار قبلی مقایسه کنید انچه که مردم را اقناع میکند عمل است نه سخنرانی .واقعیت این است که شما افرادی را از شهر و زادگاه خودتون به لرستان منتقل و در پست هایی منصوب می کنید که بعضا مشکلات بیشتری را بوجود می اورند.راستش من قبلا از طرفداران شما بودم اما وقتیکه بیلان کاری شما را مرور کردم عملکرد قابل توجه ایی ندیدم .
نقل قول کردن
#3 محمد 1398-09-03 11:45
استاندار محترم لرستان بیش از 18 نفر از مدیران ارشد جنابعالی(معاون استاندار؛ مدیرکل، مدیر عامل و فرماندار) غیر بومی هستند.
چرا می فرمایید 10 درصد مگر ما در لرستان چند تا مدیرکل، مدیر عامل و معاون استاندار داریم؟ که 18 تا غیر بومی است.
خواهش می کنم از نیروهای شایسته استان هم استفاده بفرمایید
ضمن احترام به نیروهای غیرر بومی که بخشی از آنها هم استانی جنابعالی هستند بفرمایید برتری نیروهای غیر بومی بر بومی ها چیست که اولویت با انتخاب آنهاست.
نقل قول کردن
#4 اسطوره 1398-09-03 14:19
یادم نرفته زمان سیل لرستان چهره همیشه خندانتو جناب استاندار بدون استاندارد. شخصی که استانداردهای یه استاندار بودن رو نداره وقتی بومی ما نیستی دلتم به حال ما نمیسوزه مرد همیشه خندان سیاست لرستان
نقل قول کردن
#5 حبیب 1398-09-03 15:36
وقتی پول وبودجه نیست چطور کارخانه وجاده بسازند بیاازکف
دست مو بکن یه کم عقلانی حرف بزنید
نقل قول کردن
#6 حمید ت 1398-09-03 20:38
حنی کار ساخت ساختمان استانداری روتعطیل کردید ..پس چجوری میخاید راه آهن و کارخانه برامون بسازید
نقل قول کردن
#7 دکترمجید سپهوند 1398-09-03 20:47
باسلام ضمن تشکر از زحمات جنابعالی ذر خصوص توسعه بام لرستان جناب استاندار عزیز معاونیین ومدیران جنابعالی توانایی درست کردن یک چاه حوض موسی بام لرستان را ندارند که استاندار سابق دهمرده در طی یک ماه پنچ تا چاه همزمان اجرانمود همین مدیران در زمان دهمرده این کار را کردند ولی در زمان شما خیلی ناتوان شده اند نمی دانم چرا ناتوان شده اند
نقل قول کردن
#8 شهروند ۱ 1398-09-03 21:30
جناب استاندار مردم لرستان دنبال توسعه سیاسی نیستن ، لطفا بفکر توسعه اقتصادی ، جذب سرمایه های خارج استان ، رفع بیکاری و دهها مواردی که شایسته مردم لرستان نیست باشید .
شما حتی نتوانستید برای دانش آموزان استان سهمیه شیر بگیرید
نقل قول کردن
#9 امین بیرانوند 1398-09-04 07:29
با سلام خدمت استاندار محترم..قطعا شما تو درس ریاضی و گرفتن درصد ضعیف هستید..آقا بخدا 10 درصد که فرمودید اشتباه هستش..ادارات نوسازی مدارس و جهاد و بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و راهداری و علوم پزشکی و معاونین استاندار محترم و...چه جور میشه کمتر از 10 درصد!!!!!!!!
نقل قول کردن
#10 اسطوره 1398-09-04 11:12
به نقل از شهروند ۱:
جناب استاندار مردم لرستان دنبال توسعه سیاسی نیستن ، لطفا بفکر توسعه اقتصادی ، جذب سرمایه های خارج استان ، رفع بیکاری و دهها مواردی که شایسته مردم لرستان نیست باشید .
شما حتی نتوانستید برای دانش آموزان استان سهمیه شیر بگیرید

دقیقا شیرو خوب اومدی احسنت
نقل قول کردن
#11 امیری 1398-09-04 20:15
1-اقای استاندار محترم استان لرستان صادر کننده نیرو های مدیر و مدبر به سایر نقاط کشور می باشد ایا این همه نیروی استان که در سایر استان ها هستند نمی توانستند به داد استان لرستان برسند چون با سرایط فرهنگی اجتماعی و اقتصادی استان اشنا هستند قطعا بهتر از مدیران غیر بومی هستند
2-گاهی اوقات نیرو هایی که از سایر استان ها می ایند دارای تجربه تخصص بهتری از مدیران استانی و بومی هستند حالا اقای استاندار بفرمایید نیروهایی که بکار گیری نمودید دارای کدام تجربه و تخصص بودند
نقل قول کردن
#12 شهروند 1398-09-05 07:58
به نقل از حبیب:
وقتی پول وبودجه نیست چطور کارخانه وجاده بسازند بیاازکف
دست مو بکن یه کم عقلانی حرف بزنید
به نقل از حبیب:
وقتی پول وبودجه نیست چطور کارخانه وجاده بسازند بیاازکف
دست مو بکن یه کم عقلانی حرف بزنید

[استا ن های دیگه از کجا بودجه می آرند که هر روز در خبرها می بینیم افتتاحیه دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا